The Heart In The Whole

  • Autor: verityburns
  • Fandom: Sherlock BBC
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Sherlock/John
  • Rating: 16+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 21
  • Shrnutí: Events after The Great Game leave Sherlock dependent on his best friend and colleague. But John has a secret of his own...
  • Klíčová slova: Sherlock BBC

Hodnocení čtenářů:

Aswalka82:
“-”
shadow:
“Verityburns a její Johnlock, to byla pro mě láska už po pár řádcích. Nemůžu se rozhodnout, jestli mám raději tuto povídku nebo The Road Less Traveled, kterou si už můžu vychutnávat "komplet" v češtině. No, tahle přece jenom vítězí.”
Ostravanka:
“q”
Sectumsempra:
“...”
Heredhether:
“První polovina byla jako splnění mýho Johnlock-snu, protože podobná zápletka mi vrtala hlavou už déle a říkala jsem si, jestli se o ní někdy někde dočtu. Krásný popis toho, jak láska dokáže měnit lidi a hlavně způsobit, že se sami touží změnit pro druhého. Zhruba od poloviny a Sherlockova prozření začalo moje nadšení opadat a vystřídalo ho místy zklamání z nedostatečně rozvinuté dobrodružné linie a místy otupělost ze sice stále nových (klobouk dolů před fantazií autorky, ale chudák Sherlock, kdyby se jí dostal do spárů :D), leč VELICE početných sexuálních scén. Ale ať nekecám, u některých jsem se nasmála a u jedné snad i dojala, a to se cení. Líbily se mi odkazy na události ze seriálu, na které se odteď už nikdy nemůžu dívat stejně, charaktery postav byly v pořádku, a jestli mě na povídce něco zaujalo, tak obsáhlý doplňkový materiál - fanart ilustrace, soundtrack, podfic... Vřele doporučuji každému, kdo nemá komatózní libido a pokud má, pak s tím chce co nejdříve něco udělat ;D Mým problémem bylo prostě to, že mám raději výstřiky emocí než masážního oleje.”
Lanevra:
“Prosím vpisujte že je to Sherlock BBC”
mariaa:
“Víc takových Sherlocků a Johnů :D.”
Casiopea:
“Definitvně jsem se do verityburns zamilovala. Ačkoli jsou její příběhy stále o stejném páru, dokáže skvěle měnit styl podle toho, co si ten který žádá. Tuhle mám asi nejradši. Kombinace skutečně sociopatického Sherlocka a Johna, který je 100% hetero (s drobnou výjimkou, kterou je Sherlock... :D)... Navíc úžasně mrazivý Moriarty, na konci jsem se fakt chvíli bála. Totální nadšení. :)”