Sněhová bouře

  • Autor: Aries
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: -
  • Rating: 15+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 9
  • Shrnutí: Pokus o tradiční romantický horor ze staré dobré viktoriánské Anglie velmi volně inspirovaný jistou rekvizitou z Harryho Pottera. S jeho světem nemá ale skoro nic společného.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
Zuzi:
“Dobrý”
Sargo:
“Oooo, to bylo hezky napsané! Padnout na to někde v časopise, spokojeně to schroupnu. Klidně to mohlo být rozepsané víc. Ten pátý bod za originalitu a styl a celkovou dotaženost. :-)”
Sectumsempra:
“...”
Mrmla:
“...”
Nerla:
“(SPOILER ŽÁNRU) Prvotřídní vyvražďovačka zasazená do viktoriánské Anglie. Vlastně mě až doteď nikdy nenapadlo, že Emily a Charlotte Brontëovy zasazovaly své romány do stejné země, ve které se odehrává HP, natolik to pro mě doteď byly odlišné světy. Ta povídka je prvotřídní. Ačkoliv je příběh do určité míry předvídatelný (to vyvražďovačky obvykle bývají), rozhodně nenudí, protože je předvídatelný jen úplný konec. Ale úplně mě fascinuje skloubení dvou světů a zcela nepatřičného žánru, protože bych si nedokázala představit, že něco takového může mít natolik hutnou atmosféru. Líbilo.”
kopapaka:
“Samotné shrnutí děje mě nejdřív příliš nezaujalo, ale naštěstí jsem se začetl do první kapitoly. Nebylo to na jeden nádech, to ne. Po každé kapitole jsem musel přemýšlet, co najdu v té další... Stejně mě překvapila...”