Bow or Break

  • Autor: Laume
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: SS, HP
  • Rating: 13+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 6
  • Shrnutí: Přepsaná zápletka z mého skladu. Snape je omlazen a musí strávit vánoce se svými nejhoršími nepřáteli. Ne všechno je v pořádku. A je vůbec někdy?
  • Klíčová slova: omlazení, SS je omlazen

Hodnocení čtenářů:

SinamLlumi:
“Magická nehoda, Snape se na pár dní stane dítětem a Brumbál jako obvykle rozhodne, že nejlíp mu bude u zavilého nepřítele „Siriho“, který má nulovou sebekontrolu... Tuhle nelogičnost bych ještě překousla – proto jsem taky na povídku klikla – bohužel zpracování je úděsné. Líná autorka píše o věcech, o kterých zjevně ví kulové – ta nešťastná psychologie – a místo přemýšlení používá první klišé, která jí přijdou pod ruku. Plus všechny postavy se chovají jako dementi, dokonce ještě mnohem víc, než v kánonu. :o Proč ani jediný bod? To za ten pokus o sebevraždu a za léčitele, který není ničím než hlásnou troubou autorky, která se rozhodla napravit kouzelnický svět. Bleh. S.L.”
Pyriel:
“Autorka vzala zápletku ze svého skladu, změnila konec a rozepsala ji. SS, SB a HP tráví vánoce spolu na Gr. náměstí (je to páťák) - další z geniálních Brumbálových nápadů, navíc SS je šest let. Z toho může vzejít jediné - katastrofa. Myslím, že Laume napsala svoji představu, jak by to mělo správně být - HP i SS podstupují psychoterapii, aby se vyrovnali s minulostí i sami se sebou - v mnoha povídkách se zabývá tím, jak by se správně mělo postupovat v případu týrání dětí (a jak v tom Brumbál a často celý kouzelnický svět hanebně selhává)”