Harry Potter | The War

  • Autor: agentofCHAOS13x
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanvid
  • Postavy: Všichni
  • Rating: Pro všechny
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: To je válka.
  • Klíčová slova: válka, voldemort, potter, snape, všichni

Hodnocení čtenářů:

Usmevava_Barush:
“.”
Ostravanka:
“q”
kami:
“Nesedí mi to. Vysvetlím prečo: Videla som na túto pieseň iné, omnoho lepšie video. Konkrétne sa jednalo o AMV na HNR. Potom sa mi pri pozeraní zdá, že pieseň je správna, ale prehrávajú sa blbé obrázky.”
KalamityJane:
“Harry Potter a 30 Seconds to Mars, co víc si přát? Krásná atmosféra, krásně sestříhané. Jsem nedšen. :-)”
Akae21:
“Videí jsem viděla už dost, ale tohle mě dostalo.”
belldandy:
“Je opravdu vynikající, ale už tady je. Ale zas jsem při té příležitosti zjistila, že na další shlédnutí se mi líbí dokonce víc než na poprvé :)”
Memorin:
“Odzbrojující. Skvělé sekvence sednoucí hudebně i slovně. Načasování, atmosféra, gradace.”
Mrmla:
“..”
Benny:
“Opravdu hodně povedené.Asi jsem ovlivněná tou pisničkou, ale zasloužená 5*”
Adelaine:
“Tohle by měl být oficiální trailer. 4-5, ale zatím 5, je to nejlepší video na filmy HP, co jsem viděla.”
Mandelinka:
“Jsem samozřejmě ovlivněna tím, že se mi líbí ta písnička, ale řekla bych, že lepší fv jsem ještě neviděla.”
Sectumsempra:
“ja jsem nadsena:)”
Nerla:
“Video mě nijak neohromilo, asi jsem neměla mít taková očekávání. Plus za to, že jsem dostala chuť se konečně podívat na šestý a sedmé díly. Třeba je tentokrát znechuceně nevypnu v půlce...”
Akkarra:
“Hmm...”
Sargo:
“Nádherně uděláno.”
kopapaka:
“Ještěže tohle video není na klasickém filmu, moje kopie už by byla pořádně ohraná. Co dodat, z mého pohledu úplně dokonalé, s klidným svědomím pět bodů.”
Casiopea:
“4 - 5, ale dávám 5, protože byla i husí kůže. Fakt pěkný, moc pěkný.”
Fleur Tera:
“veľmi pekné video... obrazy presne zapadali do textu a ten sa na celý príbeh neskutočne hodil”
belldandy:
“Pěkné, pěkné .. mě se tam líbí ta část s vkládanými slovy. To víte tomu rozumím i já. :) Při sledování tohoto videa mám neodbytný dojem, že jeho autor odvedl lepší kus střihačské práce než profesionálové u sedmičky HP.”
Neferet:
“Tohle video se mi moc líbí. Začátek je asi nejlepší a pak taky konec se mi moc líbí, tedy ty sestřihy dřívějších a novějších časů :-)”
Lanevra:
“Nejlepší je ten začátek, ta přirovnání. I ta píseň se mi líbí. Váhám mezi čtyřkou a pětkou, zatím to bude to lepší hodnocení.”