Kávová série

  • Autor: Telanu
  • Překladatel: Casiopea
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 13+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 2
  • Shrnutí: překlad: Casiopea / Dvě závislé povídky, které je možno číst v jakémkoli pořadí.
  • Klíčová slova: snarry, preslash

Hodnocení čtenářů:

lymmet:
“Mandelinko/Coro/jessnape, kde jste to četly, když ta povídka tam už dlouho není? Jestli jste našly jiný zdroj, bylo by hezké opravit link...”
Mandelinka:
“:-)”
Cora:
“Já tu Telanu prostě žeru! Ranní deficit kofeinu v kombinaci s osobností SS... to nezklamalo :-) Pravda - druhá část o fous horší, ale celkově jsem se bavila výtečně.”
jesssnape:
“4-5 =)))”
Lucie:
“Příjemná povídka kořeněná humorem.”
Benny:
“Obě povídky jsou užasné, i když jako někdo kdo kafe nepije, Severuse neumím politovat od srdce:)A druhá povídka...DO PRDELE CO SEVERUS ŘEKL HARRYMU??!!??Prostě musím dát 5, srdcová zaležitost:D”
speisy:
“Je to lehká, ilá povídka, která mě i navodila úsměv. Čtení na udržení hezkého dne. Překlad se mi zdál fajn. :)”
Fleur Tera:
“tá kávová nemala chybu! scéna v zborovni ma úplne dostala :D”
shadow:
“:-)”
Sargo:
“Belldandy, vkládat povídky je pěkná věc, ale pěkné je na nich i to, že neutečou. Nasekat v kratičkém popisku asi čtyři chyby u autorky / překladatelky, která na to zrovna tak moc dbá, je prostě hrůza, uznej ;-) (Opraveno.) /// Jinak obě se mi líbily, ta kofeinová víc, v tom se shodnu se zbytkem. :-)”
Akkarra:
“V té o kávě jsem se poznala - akorát mě ráno startuje místo kofeinu nikotin.”
Sectumsempra:
“ta prvni byla genialni (kde bychom byli bez kafe:), ta druha uz byla o neco horsi... ale urcite si to jeste nekdy prectu”
Mrmla:
“..”
Lanevra:
“Povídka o Severusovi, jež nemá svou ranní kávu by byla klidně za pět bodů, protože k ní mám osobní vztah. Ano, přibližně nějak tak vypadám po ránu já sama a ano, přibližně nějak tak probíhá můj den, když nedostanu svou dávku kofeinu. Druhé povídka by byla spíš za tři, protože tam sice jsou vtipné momenty a vážně jsem se u ní bavila, ale je o řád horší než kávoholická. Celkově tedy dávám za čtyři body.”
Adelaine:
“Horoskopy jsou velmi vtipná povídka, dělaná pro všechny kávoholiky. Ta druhá už mě tolik nenadchla, ale celkově je to vtipné dílo.”
belldandy:
“Myslím, že popis Severusova stavu za kofeinového deficitu je zkrátka geniální. V tu chvíli Telanu zřejmě políbila můza a vedla ji božská inspirace, protože tohle se i talentovanému autorovi povede jen párkrát za život. V případě Telanu je tak mimořádná minimálně balkonová scéna v Čajové sáze a pak právě tahle kávová kocovina . Pravda, vedle toho geniálního okamžiku už zbytek textu působí jen jako průměr. Nu, stejně to není vůbec špatný průměr. Myslím, že i tomu zbytku samotnému bych celkem bez problémů dala čtyřku, zatímco za začátek je i pět bodů málo. :) / Za chyby se omlouvám. Čtyři je vážně hodně. :) // Povídka je nedostupná a žádný jiný zdroj (link) není. Je zkrátka třeba oslovit někoho, kdo už se k tomu sám dostal. :)”