Given In Evidence

  • Autor: verityburns
  • Fandom: Sherlock BBC
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Sherlock Holmes / John Watson, Mycroft Holmes, Greg Lestrade, Mrs. Hudson
  • Rating: 16+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 19
  • Shrnutí: BBC Sherlock. Author's Note: Coming back from the dead can be a complicated business. With a new case on the horizon, rebuilding a life is one thing... rebuilding a friendship quite another. For Sherlock and John, things may never be just the same... Slash.
  • Klíčová slova: post-Reichenbach, Johnlock, BBC Sherlock

Hodnocení čtenářů:

kratula84:
“Jl povídek, které krom romantické linky obsahují i slušný případ, je pomálu (což je hřích, když už se píše o dvojici detektivů), takže dávám plusový bod už jen za to. Ale i jinak jde o parádní, propracovaný kousek, který člověk napjatě hltá od začátku do konce.”
Usmevava_Barush:
“....”
KalamityJane:
“:-)”
Casiopea:
“Ano, případu mohlo být věnováno víc prostoru, but I don´t care. :D Nááádhera! :)”
Heredhether:
“Je toho spousta, co se mi na téhle povídce líbilo: je dlouhá, má detektivní zápletku, zaměřuje se na psychologii postav, které jednají v souladu s kánonem, je dobře napsaná a téměř bez chyb... A i když obsahuje sex, není žádná lechtivá scéna samoúčelná a vždy nese ony typické rysy, díky kterým by nebylo možné si za Johna a Sherlocka dosadit libovolnou dvojici a nic by se nezměnilo. Plný počet nedávám jen kvůli řešenému zločinu, který mohl být přece jen trochu složitější a klíďo i nebezpečnější. Doporučuji všem, kteří mají rádi sexuální napětí, co se dá krájet a cpát do matrací, ale nepostrádají romantickou duši. Po téhle povídce se už na kuchyňský stůl 221b Baker Street nebudete schopni dívat stejnýma očima ;D”