Dlaň milosrdenství

  • Autor: Juxian Tang
  • Překladatel: anonymní
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Albus Brumbál/Severus Snape
  • Rating: 12+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Albusovo POV. Albus Brumbál vždy velmi pečuje o své nástroje /// Na žádost Sargo :) přidávám VAROVÁNÍ: Albus Brumbál je tu líčen jako natolik manipulátorský, že se dá říci, že je vypočítavě odporně zlý.
  • Klíčová slova: překlad

Hodnocení čtenářů:

FemmeFragile:
“K přečtení”
l.enik.c:
“Dokonalá povídka pro všechny, co nemají rádi Brumbála (já mezi ně nepatřim), ať už byl zde jeho motiv jakýkoliv. Mě to nenadchlo.”
bedrníka:
“Překlad malinko drhne (ach ty přívlastky neshodné...), ale v celku příjemnému prožitku z povídky nebrání. "Ale kdo by na to mohl přijít? Málokdo zatouží vidět nahého Severuse," z téhle Albusovy jistoty mi vždycky zatrne.”
Sectumsempra:
“neni to uplne spatne, ale...”
kami:
“Nie vždy všetko treba značkovať a bolo to písané štýlom, ktorý mi nesedel.”
Nerla:
“"Chci říct, co když někdo řekne: 'o.k., a teď si všichni vyhrňte hábity na pravé ruce' a náš člověk na to 'ups, promiňte, vypadá to, že jsem špión'-" (citát z HP a metody racionality) - Jo, a když je někdo dvojitý špión, musí mít přece nezakrytelné znamení příslušnosti k oběma stranám, jinak by v tom nebyl ten pravý adrenalin. Yes. Což není ta největší výtka, kterou mám, protože dobře, chápu, že o tom chtěla autorka napsat povídku a do tématu kecat nehodlám. Jenže to nějak nebyl ani AB, ani SS, a navíc to bylo divné. Mně se to nelíbilo, tedy nejen že to nezaujalo, ale přímo na tom postrádám něco... něco.”
Adelaine:
“Na Brumbála je tohle podle mě už moc... Ale kdyby to bylo možné, tak je to velmi dobře napsané, jak si užívat dělat z lidí loutky. 3-4”
Mrmla:
“..”
belldandy:
“Vážně těžko říct, jak bych se na tuhle povídku dívala, kdybych nevěděla, že je to Juxian .. no, ale když už to vím ... těžko se od toho teď odmyslím. Nejsem zásadní fanda do toho dělat z Brumbála ještě horší osobu než už je ... :), ale ... jak napsala Memorin " Co kdyby .. ". Každopádně tohle je co do stylu Juxian se vším všudy, co k ní patří .. včetně té vyhraněnosti, která tentokrát možná hraničí s OOC, ale ... stejně se nikdy neshodneme, co to přesně je. :) A já mám Juxian ráda. A i kdyby mě pět chlapíků s nožem tlačilo do kouta, tak ... tak, to možná uznám, že Juxian píše mizerně ... ale to bych prosím pěkně (minimálně za sebe) lhala. :)”
Sargo:
“Hmm, nevím, co si o tom mám myslet, tak si raději nemyslím průměrné nic. Pro mé nevinné já a další slabé povahy by to potřebovalo mimořádně odrazující varování.”
Akkarra:
“Řekněmě, že přesně takhle vidím Brumbála já.”
Memorin:
“Mám ráda alternativy, jak to mohlo být... kdyby. Možná Brumbál někdy degradoval Severuse pouze na loutku, ale to ostatně Rowla udělala v sedmém dílu taky. Albus se mi líbil velice. Manipulátor, který dostane možnostmi své lidi, kam potřebuje. Pro svou věc.”