Triptych

  • Autor: paní archivová
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Draco Malfoy/Ron Weasley, Pansy Parkinson
  • Rating: 12+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 15
  • Shrnutí: Ron Weasley se po skončení války navrátí do Bradavic, jelikož je ze Zlatého tria jediný, jehož nezaměstnali jako bystrozora. Spolu s ním se do školy vrací i nedostudovaný George, a mimo bratry Weasleyovy se po chodbách hradu prochází i jiní studenti, kteří neměli kvůli Voldemortově nadvládě možnost sedmý ročník dokončit. Jedním z nich je i Draco Malfoy; šedooký šmejd, s nímž - aniž by vlastně věděl nebo chápal proč - se Ron před začátkem nového školního roku vyspal. Vinou Georgeova bezelstného vtípku se Ron stane Dracovi zadluženým dvěmi sty galeony, a pochybné východisko mu poskytne Pansy Parkinsonová. Válkou již dost zničený Ron je náhle uvězněný v začarovaném kruhu, anebo precizněji řečeno v obyčejně ohavném trojúhelníku.
  • Klíčová slova: Dron , DM/RW

Hodnocení čtenářů:

Adelaine:
“Tohle bylo skvělé!!! Ač si stále nedovedu představit tenhle pár, tak tady jsem jim to věřila do poslední tečky u věty. Výborně napsaný, výborně vykreslený charaktery.”
Ostravanka:
“q”
Benny:
“Nádhera, užasné, skvostné.”
Nerla:
“...”
Memorin:
“..”
mariaa:
“:)”
Mrmla:
“Nádhera.”
Akkarra:
“Tak tohle je pecka. Charaktery postav jsem si tady doslova užívala - Draco se skutečně chová jako Malfoy, ale ne jako histerický spratek. Ron - tak k tomu nemám slov, konečně jedna z mála povídek, kde není za idiota a duševně retardovaného, ale kde je skutečně normálním mladým mužem, který má osobnost, své myšlenky a názory, byť často působí, jako by právě vylezl z jeskyně. Pansy - takhle si představuju zmijozela. Jinými slovy: Paní archivová, skládám hlubokou poklonu.”
Lanevra:
“V první řadě mě na povídce uchvacuje sloh a schopnost autorky hrát si se slovy. Druhým bodem je to, jakým způsobem přistupuje Pansy k Ronovi. A pak je tu samozřejmě Draco, který je výjimečně jako skutečný Draco v knize nebo filmu... Tím myslím, že Draco obvykle bývá méně zbabělí, rozmazlený a nepříjemný, než doopravdy je. A navíc je tu Ron krásně tupí jako nenakřídované tágo. :-D”