Drabble(s)

  • Autor: Laura, C dumbledore, SilentAuror, jamie2109
  • Překladatel: Laura (z ph.netu)
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy:
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 56
  • Shrnutí: Několik nejpovedenějších drabblů z dílny anglických slash autorů a mé vlastní. První tři jsou dílem C Dumbledore. U ostatních uvádím autory na konci povídky. Jsou to vtipné i smutné, velice krátké i delší povídky. Jsou to jak překlady, tak drabbly na přání.
  • Klíčová slova: drabble, drarry, snucius

Hodnocení čtenářů:

Mrmla:
“---”
SinamLlumi:
“Zatím berte mé hodnocení s rezervou, přečetla jsem pouze náhodně vybranou povídku „On s vámi mluví?“ - ovšem ta mě *rozhodně* nenavnadila ke zkoušení dalších. Ukázka: „Lily přešla k němu a udeřila ho do tváře. Pak tónem, který nepřipouštěl odpor zavrčela „Nesnaž se hrát na chytrého, Malfoyi!“ Kmotr IV: Drsná zrzka, přináší vzrušující přerod mrtvé bohorodičky v gangstera, který zastíní i památku dona Corleone. Od září ve vašich kinech! :) S.L.”
Akkarra:
“Klasika, no - něco ano a něco ne... Slabší trojka.”
Memorin:
“Laura je ikona. Co si pamatuji, je první co přišla s výtečnými překlady a taktéž první, co přišla s originálními nápady, dovedené k dokonalosti. A všichni k ní vzhlíželi... uměla tak skutečně a procítěne popsat Lásku a ostatní Pocity. A za to jí patří můj dík. :) Některé jsou výborné, jiné průměr, ale těch lepších je tam pro mě víc.”