Nádherná

  • Autor: Mysty15
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Hermiona Grangerová/Ginny Weasleyová
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Chovají se nádherně, cítí se nádherně, jsou nádherné. - Femslash. Hermiona Grangerová a Ginny Weasleyová. Moje první dílko na tenhle pár a na ženský pár vůbec.
  • Klíčová slova: femslash, slash, romantika

Hodnocení čtenářů:

Sectumsempra:
“tak tohle je fakt desny. Davam jeden bod, protoze jsem se u cteni hodne hlasite smala.”
Benny:
“Tohle bude krátký komentář:Strašné...Okej, rozvedu to.Hodně, hodně špatné.Sladké a ještě sladčí, dlouhé a slovo NÁDHERNÁ, teď pár dnů nebudu ve své konverzaci chtít použivat.Femslash zřejmě píši jen něžné dušičky, které ženu uctivají jako Jane Austenová ve svých románech.Jako žena a uplně neromantický člověk si na tyto vzhletné věty nepotrpím.No nic, prostě jsem asi spiš chlap(proto taky ta přezdívka:D)”
SinamLlumi:
“Tak fajn, garáž je místo, kde si lidi parkují své koně, ale jak se dá „chovat se nádherně“? Vysvětlete mi to někdo, prosím. :) Za druhé, fascinuje mě, jak někdo může používat citáty, kterým nerozumí. Takže k úvodní písni: „May I?“ = „Smím?“, „you feel so good to me" = „je mi s tebou tak dobře“, atd. Mysty, nepochybuji, že i v jazycích, které snad ovládáš (tedy nikoliv ČJ nebo AJ), existuje spousta podobných ucajdaných blábolů, prosím drž se jich. Taky věty jako např. „jednou z mnoha dějů je snění“ nejsou česky. Na druhou stranu, autorčin standardní pubertální vypravěčský styl a naprostý nedostatek nadhledu tady sedly jako ulité - díky nim konkrétně tohle dílo zanechává ucelený dojem, jemuž nemám problém udělit slabší 3 body. :) PS: Kdo další si při větě „květy vlastní i leknín “ vzpomene na „plechová gondola rozbouří salámy“? :))) S.L.”
Akkarra:
“Je to vážně slaďák, až trnou zuby a být to slash, tak klidně napařím nulu. Ale vzhledem k tomu, že je to fem, tak mi to až tak moc žíly netrhá. Sinam: Mě se vybavuje 'Velbloud zvaný mikrobus našich lesů.' :D”
Memorin:
“první a poslední slovo je Nádherná. má své chyby, ale stejně ji vidím a slova a povídka a tento pár se zdají být”