Mrazivá

  • Autor: Corny
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy:
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Malý Severus utíká před realitou a naráží na zvláštní dívku. Na Mrazivou. Má Glacial něco společného se smrtí jeho matky? Byla smrt Brumbála předurčena? Byl to Severusův úkol? Kdo je Glacial?
  • Klíčová slova: Temné, Psychologické

Hodnocení čtenářů:

Rebeka:
“...”
SinamLlumi:
“Glaciál, můj malý hobite (pardon, *Severusi*), je odborný výraz pro dobu ledovou. Takže máme co do činění, hádám, se starší ségrou součaného interglaciálu? :) Dobrou zprávou je, že dokonce i po všech rádoby básnických obratech, které jsem dneska zkonzumovala, mi „Vlastně, proč si nezavzpomínat?" ve smyslu oslího můstku k flashbacku pořád přišlo asi tak nenápadné a elegantní, jako rána lopatou do hlavy. :) A podívejte se, já McG taky nemám ráda, ale tak tupá, aby nevěděla, co je sněžná slepota nebo podchlazení (!) snad nebude, ne? No jo vlastně, a ještě můj hlavní dotaz: o co tady prosím šlo – že Smrt je Mary Sue? Pche, vím dávno. :) S.L.”
Akkarra:
“Kdo je Glacial? No, to by mě taky zajímalo, protože v povídce se dozvíme, jak úžasná a úchvatná je, ale ne CO to je. Naprosto neuspokojivé.”
Memorin:
“druhá strana, mezičas a mezidobí... deja-vu a pozdrav odněkud”