Dostat svého muže

  • Autor: alisanne
  • Překladatel: Gleti
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Kingsley Pastorek / Sirius Black
  • Rating: 15 +
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Shrnovat drabble? A proč byste ho pak četli?
  • Klíčová slova: drabble

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Roztomilé. Od Kingsleyho by se rád nechal dopadnout a prohledat každý.”
kami:
“Tento mám rada. :)”
Benny:
“:-) :-) :-)”
Nerla:
“Mě nenaučil ani tenhle drabble chápat existenci této obskurní literární formy. No dobře, trochu to pobavilo, ale... trochu. Jenom málo.”
Sargo:
“Takovehle kousky davaji existenci obskurniho zanru "drabble" docela smysl. :-)”
Adelaine:
“Souhlasím, drabble mě nějak zvlášť neuchvátilo, ale drabblíky, které vybírá gleti a které jsem četla, mně vždycky trochu zvednou náladu.”
Mrmla:
“---”
Sectumsempra:
“:D:D vyborne”
Lanevra:
“:-D - to nepotřebuje delší komentář, je to drabbl.”
delatrix:
“Velmi zajímavé, jen bych řekla, že to mohlo pokračovat.”
Fleur Tera:
“bystrozorské eso :)”
Akkarra:
“Neměli by ještě před tím sepsat protokol? :)”
Casiopea:
“Opravdu pěkná věcička. :)”
belldandy:
“Tohle zřejmě nebude první drabble od alisanne (a v překladu Gleti), který jsem četla, ale je první, který jsem si zapamatovala. Každopáně mě nějak mrzí, že (zřejmě díky své délce) se tu žádný z nich dosud neobjevil. Při tom právě alisinniny drabblíky mě naučily tenhle žánr číst. Přiznávám, že mezi nimi není žádný, o kterém bych tvrdila, že patří k tomu nej-nej-nejlepšímu, co jsem kdy četla, ale zas ... málokdy jsem od nich odešla s alespoň o maličko zvednutou náladou. / Jak to tak chodí u takových věcí, mám podezření, že se sotva dva čtenáři shodnou, které z nich jsou ty lepší a které zas patří k podprůměru, nicméně tenhle patří mezi mé oblíbené. Každopádně neuškodí vědět, že tady se jich skrývá bohatá zásoba a může si to každý rozsoudit sám: http://m-a-mprovasi.svetu.cz/sloupek-gleti/102012/ . :)”