Drahá slečno Grangerová

  • Autor: Casiopea
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape / Hermiona Grangerová
  • Rating: 12+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Je těsně po válce, bradavický hrad čeká rozsáhlá rekonstrukce a Severus Snape se vrací z nemocnice, aby si vyzvedl pár svých věcí. Ještě se úplně nesrovnal se skutečností, že nečekaně přežil, a už vůbec ne s tím, kdo je za jeho záchranu odpovědný.
  • Klíčová slova: snamione

Hodnocení čtenářů:

Adelaine:
“seznam byl dobrý nápad...”
Salome:
“Dobře vymyšlená jednorázovka - a souhlas, ona by asi snesla malé rozřešení, ale také se lehce bojím sklouznutí do "obvyklé" polohy. Takže by se mi sice pokračování líbilo, ale takhle si tohoto dílka víc cením - ta poslední věta byla taková, jako poslední věty mají být. Takže na první pohled obvyklá zápletka se dostává někam jinam. Styl, jazyk, pravopis, stavba příběhu - dobře zvládnuté. Možná byl úvod skutečně malinko delší, alespoň na jednorázovku, ale zásadně nevadilo. Postavy jsou načrtnuté IC, věřím jim každé slovo (a každé napsané písmeno). Je to dobře řemeslně zvládnutá hříčka, s lehkým zamrazením na konci, které ji dostává z průměru trochu výš. Vychází mi to na 3-4, zaokrouhluji nahoru.”
jesssnape:
“...”
Sargo:
“Tak tohle v zadnem pripade NECHCE pokracovani. Nutne by se to cele pokazilo. Je to naprosto skvele tak, jak to je, a i kdyz je mozna romanticka linka krapet silnejsi, vlastne mi to nevadi, protoze tady pani autorka fakt umi psat. Tak! :-D”
Akkarra:
“Seznam nemá chybu, ale to je asi tak vše...”
Rebeka:
“Moc pekne :)”
Neferet:
“Není to špatná povídka, ale mě tam bytostně chybí pokračování a rozhřešení odpovědi na ten skvělý dopis :-)”
GwenLoguir:
“...”
Chavelierka:
“Při jméně autorky jsem očekávala jistý standart a nezklamala jsem se. Příběh možná nemá tak úplně uzavřený děj, někdo by mohl namítnout, že je to zdlouhavé, ale rozhodně to není nudné. Autorka má, podle mě, úžasný smysl pro humor a ten bych četla i kdyby jen popisovala, jak Severus myje nádobí. Já jsem jednoduše opět spokojená. Jediná výtka - tohle by měla být kapitola povídky ne jednorázovka :-)”
Lanevra:
“Povídka je sice prakticky o ničem, ale Snape se mi tu líbí a představa jak píše seznam a zasílá ho Grangerce mě pobavila.”
Sectumsempra:
“me po docteni teto povidky zajima jina vec... poslala mu ty penize v obalce po sove, nebo je vlozila rovnou na ucet ke gringottovym?”
Nerla:
“Mně to přišlo neukončené, ale prosit o pokračování nehodlám, takové věci nedělám - bez toho to ovšem nemá pointu nebo atmosféru a má to neúměrně dlouhý úvod. Pokud je to prezentované jako jednorázovka, nemám důvod jít s hodnocením výše.”
Keiko.kei:
“Ano Hermiona se mu opravdu prodražila... Tohle si vážně žádá pokračování :)”