Křehký

  • Autor: Maeglin Yedi
  • Překladatel: Ravenablue
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Lucius Malfoy/Harry Potter
  • Rating: přístupné
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Lucius je vyslán splnit úkol.... / Varování: pre-slash, bez omezení
  • Klíčová slova: harrylu , preslash

Hodnocení čtenářů:

Cora:
“-”
Benny:
“Buď v té povídce pre-slash je nebo jsem to prostě nepochopila(přečteno opakovaně)”
Sargo:
“Jako pre-slash mi to nedavalo smysl, ale to muze byt tim, ze jsem duse cista a nezkazena a nehledam za vsim sex. Az na to, ze to nedavalo smysl ani moc jinymi zpusoby - chybela tam vzdycky ta jedna veta, ktera by to postavila do spravneho svetla. Ale situace se mi libila. Harry mocny tak, ze Lucius podlehne - to by slo, ne? ;-)”
mariaa:
“...”
Lanevra:
“Připouštím, nepochopila jsem smysl povídky. Asi nejsem normální...”
Mrmla:
“---”
Istar Halabába:
“No a co. Není to první Luciusova proměna v hodného pána, o které jsem četla. Možná ty jeho dlouhé světlé vlasy připomínají maminku z obrázku nebo hodnou paní učitelku, a tak není ve všech povídkách jen negativní. Píše se tam, že se už několikrát setkali, takže Harry není takové pískle. Jen tak vypadá a tak se chová. Ale dát tomu nějaké číselné hodnocení... tak třeba tak.”
Sectumsempra:
“asi to moje skoro blondata hlavinka nepobrala, ale ze vseho nejvic mi to pripomina zpraseny slohovy cviceni (proc to nekdo vubec prekladal, to mi taky unika...)”
Akkarra:
“Tak nevím, kolik tady Potterovi vlastně je? Podle toho, že Malfoye poslal Voldemort, se to nemůže odehrávat dřív než o prázdninách po 4. ročníku, ale podle toho, jak autorka Pottera popisuje, tak ještě ani nenastoupil do Bradavic. To je dost podstatná vada. Jedna z mnoha... Takže autorka buď nezvládá časovou posloupnost a nebo trpí scestnými představami - pro mě natolik úděsnými, že to nedokážu dočíst.”
Casiopea:
“Jsem zvědavá.”
belldandy:
“Na základě toho, co jsem četla, mám pocit, že Maeglin Yedi má slabost temné zápletky, "zlé" hrdiny a ráda si hraje se zaměňováním znamínek dobra a zla. Občas se jí to daří líp a občas hůř. Tohle asi nepatří k tomu nejlepšímu, ale myslím, že být na harrylu, bude pro mě i tahle FF mít určité kouzlo. A protože od té doby, co jsem přečetla "Ostré jako sluneční světlo" na harrylu tak trochu jsem, trochu toho kouzla pro mne má. Harryho situace je tu - zase - předramatizovaná. A Lucius poněkud útlocitný, ale na větší přesvědčivost - tu je docela malá plocha. A nastavení postav je prostě nutné pro popsanou situaci. Mohlo to být lepší, ale že by to zas byl v rámci tohoto žánru až takový průšvih se mi nezdá. Popravdě mám v tuhle chvíli chuť dát i čtyřku, abych téhle povídce zvedla hodnocení. :) Ale občas nejsem ani dost hodná, ani dost statečná ...”