Nekonečný boj

  • Autor: lumos
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Draco/Ginny , Snape/Hermiona
  • Rating: od 12, některé kapitoly od 18
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 79
  • Shrnutí: Harry se rozhodl pro smrt. Už nechce čelit dalšímu utrpení. Po jeho odchodu ze scény se kouzelnický svět ocitá v naprosté temnotě. Zbytky Fénixova řádu urputně bojují proti Voldemortovi a jeho Smrtijedům, jeho členové jsou však jeden po druhém likvidováni. Ron s Hermionou se snaží o zničení viteálů, při střetu se Smrtijedy je Hermiona zraněna. Na koho se Ron obrátí? *** Ginny se po Harryho smrti uzavírá do sebe a upíná se na dosažení pomsty. Co jí přinese snaha dostat se Voldemortovi na kůži? A co Draco, jak jeho i dalšími životy zamíchá jeho láska k Ginny?
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

bwews:
“..”
Ostravanka:
“q”
Salome:
“Výborná povídka, jedna z nejlepší, ne-li nejlepší, kterou jsem z české fanfiction četla. Originální zápletka, kterou samozřejmě nebudu popisovat, ale doporučuju vřele všem, aby si udělali vlastní názor. Postavy jsou načrtnutné všechny uvěřitelně, přitom ale nejsou ustrnuté - vyvíjejí se dál, vyvíjejí se však logicky, psychologicky uvěřitelně. Uvěřitelné jsou dokonce i neuvěřitelné kotrmelce. Zde více než jinde platí - kdy se vám zdá něco nelogické, znamená to, že máte nedostatek informací. Ale ty dostanete později, nebojte a čtěte.”
mayla:
“Opäť jedna z najlepších, s temnou Ginny a bez Harryho Pottera.”
Kingsley's Love:
“Bomba! A je tu můj milovaný Kingsley a je tak neuvěřitelně rozkošný, když se zamiluje :) Už se těším na další kapitolu...”
Madam Bookfly:
“Tak popis povídky teda totálně neodpovídá. Jenže ono se vlastně dost těžko popisuje, o čem to je. Ústřední postavou je asi Ginny, ovšem ne ta milá a hodná, ale pěkně temná. Právě její příběh je tím, za co má ode mě povídka 5 - vztah s Voldemortem, intrikující Draco, mučení a vraždění... Další, kdo dostává dost prostoru, jsou samozřejmě Lumosini (bože, jak se tohle skloňuje?!) oblíbení - Snape a Hermiona. Hlavně Snape je tady naprosto IC. Přes občasnou nelogičnost je to topka i proto, kolika postavám se povídka dostává pod kůži. A taky díky skvělým písničkám u každé kapitoly.”
Rebeka:
“...”
Keiko.kei:
“Jsem zvědavá...”