Spřízněni kletbou

  • Autor: Rocia Mixan
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Remus Lupin/Sirius Black
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 42
  • Shrnutí: Temné Voldemortovo prokletí má patnáctiletého Harryho Pottera zabít... nebo ho donutit připojit se k Pánu zla. Na třetí možnost ale Voldemort nějak zapomněl...
  • Klíčová slova: nucený sňatek, Mpreg, snarry

Hodnocení čtenářů:

jajafilm:
“Povídka podobná FF Spojeni magií (nevím, která z nich vznikla dříve), ale tato je každopádně o stupeň lepší.”
Sarkan:
“...”
bedrníka:
“Rocia píše neodolatelně - baví mě všechny ty drobnůstky (případ Proserpiny Běláskové, jásavé zrcadlo, Tibby a skřítčí páření...), Sirius vzteky pobíhající v psí podobě, zatímco Remus trpělivě čeká, až se uklidní... a to natolik, že nad všemi těmi anglicismy dokážu přimhouřit oči (a v novějších kapitolách už jich ani moc není, ten časový odstup měl zjevně pozitivní vliv). Líbilo se mi taky zpracování námětu - jak jsou oba z toho nuceného sexu nešťastní a docela dlouho jim trvá, než si k sobě najdou cestu. Takhle si představuju, že fungovaly (a v některých částech světa stále fungují) takové ty šťastnější domluvené sňatky.”
Alisenka666:
“Na Vánoce pro romantické duše docela ideální čtení. Povídka se mi moc líbila, hlavně začátek, mám ráda podobná témata a mpreg sice moc nemusím, ale tady je to takové celkem nenápadné.”
LiviaCullen:
“Nádherná poviedka. Precitala som ju na jednu zatach a vážne som rada že som ju prečítala. Výborný nápad bolo napísať niektoré časti poviedky ako kapitoly z Harryho autobiografie.”
ZdenickaZ:
“Četla jsem už pár podobných příběhů, ale žádný v češtině (myslím původem českých), tak jsem ráda, že jsem na AO3 nedávno objevila tenhle. Pár věcí mi tam nesedlo, Severus je například dost OOC, i když jsou ještě horší. Ke konci chvílema trochu nuda, ale napsaný je to pěkně, celkově se mi to docela líbilo. Podle autorky je to tuším její první fanfikce, tak s přimhouřením oka za 4...”
Fleur Tera:
“Veľmi dobre a rýchlo sa mi poviedka čítala. Hoci je téma už známa, mne sa páčil najmä štýl autorky. Bod navyše dávam za to, že poviedku aj napriek dlhočíznym pauzám dokončila!”
Velká_koule_chaosu:
“Povídku jsem četla podruhé a až na konci jsem si uvědomila, že napoprvé ještě nebyl napsán konec. No.. je to jedno velké klišé, hlavně ten konec. Ale jsem ráda, že autorka povídku dokončila a vlastně to bylo fajn oddechové čtení. :) Kdybych s touto povídkou čtením slashe začínala nebo ji četla v mladším věku, asi bych byla nadšená. Takhle dávám 3*.”
JajinkaJajka:
“Mám ráda tohle téma i romantické povídky a nevadí mi ani klišé, když je to dobře podané. A tohle je dost poctivě napsané, autorka se snaží o realističnost, jsou tam i vtipné momenty. Konec byl trochu slabší, ale hodnotím jako celek a v tom případě se mi to určitě líbilo. A epilog mě pobavil...”
Extasy:
“Líbilo se mi to :)”
Akkarra:
“První kapitola je tak neuvěřitelně přiblblá, že je to snad parodie, ne? Mimořádně dementní kletba, Albus neustále opakující slova "pohlavní styk"... Začínám se docela děsit./// Končím v půlce. Tohle se mi opravdu nelíbí. Přijde mi to blboučký, až to bolí. Autoři už Voldemortovým jménem ukuli spoustu plánů, které skončily tím, že Snape a Potter spolu museli přes veškerý odpor do chomoutu a následně do peřin, ale tohle? Někdo zřejmě neměl svůj den...”
Rulie:
“Ano je to klišé s tématem, které bylo probráno z různých stran. Povídka byla dokončena po dlouhé odmlce - myslím že rok nebo dva - takže autor(ka) má můj obdiv, že to dokončila. Ale přesto je vidět, že postupem času to ztrácelo šťávu a ke konci mě to nudilo. Dočetla jsem to jen proto, že jsme chtěla vědět, kolik budou mít dětí a v jaké koleji skončí. Je to škoda - obecně mám slaďárny ráda a dokonce je vyhledávám, ale tohle pod průměrem. 2+”
shadow:
“-”
brandivina:
“Nádhera, stále čekám a čekám, až bude pokráčko”
Benny:
“Pravidelně sleduji a miluji:)”
Sectumsempra:
“...waiting...”
Mája:
“Moje oblíbené téma, poutavě psaná povídka, těším se na každou novou kapitolu.”
ZJTrane:
“prečítam”
Mrmla:
“...”
belldandy:
“Fanfikční snarry klasika o nuceném svazku. Až tak moc klasická, až ji tu nikdo takovou dosud nenapsal. :) Rocia na to jde poctivě, od začátku a pěkně pomalu. Přes počáteční nenávist si na sebe naši hrdinové uvykají, až po čase ... ( To teprve uvidíme. :) ). Autorka si to nikde neusnadňuje a snaží v rámci možností držet postavy pod uzdou, aby se potvory, jak mají ve zvyku, nechovaly přespříliš OOC. :) Třebaže tohle prostě není můj šálek kafe nebo jinak - není to droga, ve které jedu - je to ta věc, ke které si vždy ráda sednu a strávím u ni příjemnou chvíli.”
Lanevra:
“Poctivě čtu, poctivě kontroluji jestli nepřibyla další kapitola a vřele doufám že povídka bude dokončena. Je pravda, že Severus je malinko mimo charakter - ale tak ono se to prostě někdy nedá a tady to prozatím rozhodně není moc, spíš jen tak běžně jak je obvyklé - ale Harry se mi tu líbí. Sice mírně "ufňukaný", ale zase ne tolik, aby to bylo na škodu.”