ST: Африканские страсти

  • Autor: Indrikhole
  • Fandom: StarTrek
  • Jazyk: fanvid
  • Postavy: Kirk/Spock
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí:
  • Klíčová slova: fanvid, fanvideo

Hodnocení čtenářů:

Lanevra:
“Moc pěkně udělané, tuším že i s dobrým nápadem, bohužel moje ruštině opravdu není tak dobrá, abych tomu plně porozumněla, proto dávám hodnocení jen za zpracování videa.”
belldandy:
“Lanevra mě inspirovala k tomu, abych přidala několik klipů své oblíbené autorky. Její klipy nemají žádnou mimořádnou sledovanost, neboli nejspíš jde o mou úchylku, ale mě připadá, že její věci v sobě mají nápad nebo jako v tomto případě dokonce vtip. A tady musím dodat, že Vysocký je má láska od mládí. Nějak nemůžu dát špatné hodnocení něčemu, kde figuruje. :) Jak to dopadne, když se žirafák zamiluje do antilopy? PS: To já neumím vůbec žádný jazyk. Ani vlastní. :) Tak tady je to česky: http://www.youtube.com/watch?v=CqQ-eqJ9qzc / http://www.wysotsky.com/1029.htm?156 . Ale myslím, že to podstatné je pochopitelné i bez překladu. Zkrátka všichni se staví proti křížení různých živočišných druhů. Nejlepší je ten "antilopák", který je odhodlaný odejít kvlůli svému žirafákovi ze svého stáda. A pak antilopí tatínek, který odmítá, aby jeho zeť nosil "hlavu v oblacích", asi chce někoho racilnálnějšího se správnou logikou. :)”