You Asked Me Once [Sarek and Amanda Star Trek 2009]

  • Autor: Misplaced776
  • Fandom: StarTrek
  • Jazyk: fanvid
  • Postavy: Sarek / Amanda
  • Rating: Pro všechny
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Další zpracování vztahu Amandy a Sareka. (Použity záběry výhradně ze Star Trek 2009)
  • Klíčová slova: sarek, amanda, vulkán, vulkánec, spock

Hodnocení čtenářů:

Usmevava_Barush:
“.”
palanda:
“ST beru ale tohle..nevim”
Sargo:
“Jako dobrý, no, jen vlastně není moc důvod na to koukat, protože tam chybí cokoli navíc. A jelikož tu byly už dvakrát zmíněné Vraždy ve Vulkánské akademii, zmíním je potřetí: podle nich by to bylo lepší, protože tak je to správně! :-))”
belldandy:
“I když se zhodnocením nového Star Treku docela souhlasím s Lanevrou (Jak si mám zamilovat AU příběh, kde mi vyvraždí hned z kraje mou oblíbenou rasu :) ), nešvary tohoto videa vidím spíše v něčem jiném :). Tedy v tom, že to je cosi jako vystřihnutý příběh Amandy a Sareka z nového ST. Tohle prostě natočil režisér a jeho štáb a autor videa už příliš mnoho invence nepřidal. Nicméně trpně doznávám, že jsem na konci tím Sarekovým pohledem byla dojatá a to jsem ty Vraždy ve Vulkánské akademii kdysi dávno četla. :) Ono to souvisí celkově i s tím, jak je Sarek právě v tomto filmu ztvárněn. Stejně jako se Spockem jsem s ním spokojená tak stěží na půl, ale už jsem si hold zvykla. :)”
Lanevra:
“Toto video má dle mého názoru několik nešvarů které jsou však způsobené předlohou, nikoliv zpracováním, které je takové, jaké mám u videí na kánonické páry ráda. tedy čisté, prostě, bez zbytečných efektů a založené na pěkné hudbě. Prvním nešvarem je samotná skutečnost že je to Star Trek 2009. Co k tomu říct? Myslím si že nikdo, kdo má na srdci vypálený znak Flotily, nemůže tuto efektně natočenou špatnou fanfiction považovat za plnohodnotnou součást Star Trek světa. A druhým obrovským nešvarem - opět způsobeným předlohou - je Sarekův výraz na konci videa, něco jako: "Umřela mi zlatá rybička, no a co? Stejně chcípla jedině proto, že jsem ji nekrmil, protože jsem ji neměl rád." Takoví postoj k Amandině smrti prostě odmítám přijmout a každý kdo si přečte "Vraždy ve vulkánské akademii" na tom jistě musí být stejně... :-D Ano, toto se stane, když belldandy zmíní nějakou povídku nebo video.”