Gwen

  • Autor: Daioni
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Gwen, Harry Potter, Severus Snape
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 3
  • Shrnutí: Jedno z mých "co by bylo, kdyby" - možná minulost a budoucnost, nebo snad jen náhled do ní, nakouknutí přes Harryho rameno. Co by bylo, kdyby se udála Gwen. :-)
  • Klíčová slova: AU od šestého ročníku

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Hezky napsané (začátek je docela napínavý a zajímalo mě, kdo se teda z Gwen vyklube), ale s kánonem si to hlavu neláme, Harry je sice v šestém ročníku, ale lektvary učí Snape a Princova učebnice nikde, na druhou stranu Harry moc dobře ví, že je Snape špeh (a prý statečný) a takových ledabylých úkroků je tam celá řada. Plus je, že je povídka celkem krátká a stručná (proto taky ty odchylky od kánonu působí tak odbytě), takže se dá přečíst rychle. (A Gwen mi Snapea nepřipomíná ani chováním, ani mluvou, byť se to Harry snaží čtenáři stále podsouvat...)”
Usmevava_Barush:
“.”
Mandelinka:
“Originální a čtivé, dávám deset bodů. Pět srážím za to, že tři kapitoly jsou vážně málo. :-)”
GwenLoguir:
“Vynechať hocijaké zružovenie, páčilo sa mi to :) (Budem to ignorovať tak ako Severusovu smrť v Potterovi, v ignorácií som dobrá) Gwen mala tie správne Snapeovské maniere. Ale hrozne krátke. Na druhej, pri konci, ku ktorému sa to blížilo, by som pokračovanie možno pre istotu nechcela. Treba vedieť kedy prestať, veru.”