Good Morning Voldemort!

  • Autor: Dylan White
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanvid
  • Postavy: Voldemort
  • Rating: Pro všechny
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: A aby toho nebylo málo, tak si můžete i zazpívat...!
  • Klíčová slova: fanvid, fanvideo, fansong, Voldemort

Hodnocení čtenářů:

Benny:
“Prosím, že to ta slečna myslela jako parodii?To bylo to nejotřesnější fan video oslavujicí Voldemorta.Videoklip je strašný, zpěvačka se místy snaží sežrat kameramana i s kamerou.K písňi samotné, pop ani zpěvačky neposlouchám(a po tomhle výstupu se mi divíte?)Ale protože lituji Voldyho po takovém vyznání, zasloužené 2 body.//Je to má chyba, ale můj smysl pro humor prostě nebere parodie.Neviděla jsem v tom videoklipu cokoli vtipného ani sarkastického(Proto tady nečtu žádné rádoby vtipné povídky viz:Křivonožka)Viděla jsem jen Mary Sue s vystřelujicími srdičky z oči.Kdyby u toho videa bylo připsáno parodie, věř mi, nepustim si to.Dám bod nahoru, ale jen kvůli tomu skoro snědeného kameramana:)Jako veliký fanoušek hudby, mám šílené nároky na text a video.Takže mivám přiliš kritické oko.”
belldandy:
“Hodnocení patří písni. Na klipu nic mimořádného nevidím, ale fansong je to špičkovej. P.S.: Milují Voldemorta samé gothiclolity? :) / Jen tak pro srovnání přidávám tuhle záležitost (http://www.youtube.com/watch?v=e1IxOS4VzKM). Námět je trochu podobný (řekněme marysue-ovský), ale provedení je (podle mě) ještě o třídu výš. To jsem zas svého času poslouchala pořád dokola já. To víte stará sci-fi fanynka. (R.I.P. Ray Bradbury) :) /// Benny: Upřimně nevím, jak jinak než jako parodii bych měla lásku k Voldemortovi vnímat? :) Tak ne, zkusím to vážně ... Stanovisko té (fiktivní) dívčiny těžko bude stanoviskem všech, co se na té písni podíleli. Domnívám se, že je to (konekonců jako v případě i mnou zmiňovaného klipu), ten případ, kdy se zesměšnění a adorace potkávají. Nemluvila bych sice jednoznačně o ironii, ale o sarkastické nadsázce ano. A to myslím stále odpovídá zadání parodie, protože mnohé parodie jsou v zásadě laskavé ke svým předlohám. A tady právě tu humornou nadsázku, ale zároveň laskavou empatii spíše než zásadní odsouzení oné marysueovitosti vidím. :) // Jejdanánky, já žádné zvedání hodnocení nečekala, já prostě jen ráda diskutuji. Ale děkuji. :)”
Lanevra:
“:-D Hádejte co si už dva dny zpívám třeba ve sprše? Ano, toto! A už to mám i jako vyzvánění na mobilu.”