Yaoi očima akademiků

  • Autor: Angie
  • Fandom: Teorie FF
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy:
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Přednáška na Animefestu 2012 . O yaoi a slashi se píše akademická literatura už od osmdesátých let. Díky ní si tyto fenomény můžeme ukázat v úplně novém světle - kulturně srovnávacím, genderovém a nebo třeba sexuologickém. Jsou mužské postavy v yaoi skutečně homosexuálové, a když už jsme u toho, skutečně muži? Co ženy a dívky přivádí k yaoi a slashi? A hlavně, dokážou nám antropologové vysvětlit yaoistky a jejich závislost? (Zdroj: romanticka-manga.blogspot.com. Kvalita obraz bohužel nízká.)
  • Klíčová slova: videopřednáška, teorie FF

Hodnocení čtenářů:

belldandy:
“Shlédla jsem na Animefestu docela dost přednášek a tahle se mi zdála jako jedna ze dvou nejlepších. Podle názvu jsem však měla jistá očekávání, která mi přednáška nesplnila. Nedozvěděla jsem se, co si který akademik myslí o slashi či yaoi. Třeba i má pravdu má přítelkyně, že taková přednáška by byla docela nudná, no ale má očekávání tak docela splněna nebyla. I když z toho mála, co o tom vím, jsem si všimla, že tam některé teorie svým způsobem zazní, nikdy nejsou uvedeny se zdroji, aby jeden mohl mít přehled, kde se vzaly a čí že to jsou názory.”