(AU) Buffy/Giles - Nothing Else Matters

  • Autor: polly1esther
  • Fandom: Buffy
  • Jazyk: fanvid
  • Postavy: Buffy/Giles
  • Rating: Nic pohoršujícího
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: The basic "plot" of the vid is that Buffy and Giles are together much to the dismay of others. Buffy is too preoccupied with other people's reactions to their relationship to notice that Giles isn't exactly... normal. When she finally catches on, it might be too late./ Buffy se přes výhrady a překvapení všech romantický sblíží s Gilesem. Je natolik unesena jejich vztahem stejně jako vzdorem vůči okolí, že nezpozoruje že je s jejím milencem něco špatně.
  • Klíčová slova: lehké násilí, šílenství

Hodnocení čtenářů:

Zuzi:
“B-u-f-f-y”
Benny:
“Lano, máš na mě špatný vliv.:DVideo je senzační, J.W napsal užasný seriál.Tolik různých vilných pohledu a doteku, že lze namixovat kohokoli s kýmkoli.Nejlepší je poslední záběr.Chudák Giles.”
belldandy:
“Videa z fanfomů, které nemám dobře nakoukané, se mi hodnotí špatně. Teprve s tím nakoukáním začnu mit jakousi představu, co s tím, co je k dispizica dá či nedá udělat. Nicméně tady dávám čtyřku už za to, že s tím autor/ka viditelně udělal/a něco víc než že je jen sestříhala. To oceňuji vždy. - PS: Proč si ta Buffy vlastně s Gilesem nezačala? Taková logická volba? :) Já bych do toho šla. // Lana: Ony tyhle příběhy bývají obvykle archetypální. A Giles je tu zasvětitel (Merlin, Gandalf, Brumbál). Potter s Brumbálem nebo Artuš s Merlinem se taky většinou nepáruje. I když to, že tu Artuš nosí sukni trochu mění situaci. :) No dobrá nenosí. Tak má aspoň dlouhé vlasy.”
Lanevra:
“Tahle autorka má na pár Giles/Buffy hned několik velice povedených videí. Nemohu říct že tohle je nejlepší, ale patří k mým nejoblíbenějším.”