Navzdory

  • Autor: Amanuensis
  • Překladatel: sssnake
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Remus Lupin
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Odehrává se po Siriově smrti. Severus není zrovna dobrý v utěšování. Upřímně řečeno, je totálně na zabití.
  • Klíčová slova: snupin,útěcha

Hodnocení čtenářů:

Adelaine:
“Severus je tak dokonale neschopný. Jej!”
KalamityJane:
“Severus Snape se domníval...”
jesssnape:
“tuto povídku miluji i přesto, že párování k mým oblíbeným rozhodně nepatří...”
Benny:
“Severusovi pokusy o svádění..no nejde ho jinak než milovat:)|| Děti, změnila jsem odkaz na funkční.Navíc sssnake Navzdory přeložila ještě před Casiopeou.Tak pro příští generace;)”
kami:
“Viem, že som ju čítala, ale že som ju aj zabudla? To sa mi zdá celkom divné vzhľadom na to, že je to celkom vtipné.”
Nade:
“Severus je opravdu na zabití. Řvala jsem smíchy. Ty jeho projevy účasti ze zálohy.... :D Určitě se k tomu ještě mnohokrát vrátím.”
ZJTrane:
“Severus je neuveriteľný a Remus sa vie dokonale ovládať. Kto by povedal, že Severus dokáže tak krásne utešovať :D”
Akkarra:
“Severus je tady neuvěřitelně... Ta jeho bezradnost je prostě sladká. :)”
mariaa:
“.”
Mrmla:
“---”
mim:
“Túto poviedku som čítala na stránke Under the Cover, už dávnejšie bola preložená do češtiny a páčila sa mi aj keď je svojím spôsobom morbídna. A hoci je Casiopein preklad dobrý, musím priznať, že viac sa mi páčil ten prvý. (Nič v zlom :))”
Sectumsempra:
“jak jako heslo?? jeste par dni zpatky to zadny nechtelo...”
Lanevra:
“Já bych si to i přečetla, ale je to chráněno heslem. Alespoň pro mě... aneb proč nesnáším když se musím někde registrovat, přihlašovat, vkládat hesla a tak dále. EDIT: Konečně k povídce. Je to vtipné, vyvolalo to i přes mou frustraci z hesla, na tváři pitomí úsměv. Severus prostě není dobrý v poskytování útěchy, s tím nemohu než souhlasit.”
Sargo:
“Uáááá. :-D :-D Jo ono to bylo vlastně depresivní... :´-( Ale stejně uááá. :-D Lanevra: to je ale divné, protože když jsem tam byla před tím, zaheslované to nebylo. A určitě tam nejsem registrovaná, ty stránky vidím prvně...”
belldandy:
“Tahle povídka mě zase jednou utvrdila v představě Severuse jako osoby postižené Aspergerovým syndromem. Jeho pokusy o utěšování jsou prostě neodolatelné. První půle povídky je natolik vynikající, že má u mě plný počet bodů), proti tomu druhá půle už je prostě jen průměrná a nevyrovná se nastoupenému začátku. SPOILER. PS: Kdo by si pomyslel, že někdy řeknu, že ta část, v níž dojde na sex je trochu nudná? :) Nicméně to se může stát jen takové autorky jako je Amanuensis a to jen proto, že první část je prostě mnohem lepší, nikoli proto, že ta druhá je tak moc špatná. PS. PS: Kdoby řekl, že sex je možno opsat i takto: "A dělal ještě tucet dalších věcí, které se nedají pojmenovat, ale byly neuvěřitelně účinné." Jste-li příliš cudní, můžete příště zkusit tuto metodu popisu. :D”