Pohádka o nedokončeném polibku

  • Autor: emynn
  • Překladatel: Patoložka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 6
  • Shrnutí: Bylo, nebylo, jednou se stalo, že se Severus Snape a Harry Potter políbili. Mladší muž ovšem po střetu s Temným pánem záhadně zmizel a nikdo nevěděl, kde je, ani co se mu stalo. Severus Snape zůstal sám v kouzelnickém světě a stal se miláčkem dychtivých davů. Pak do jeho osamělého života náhle zasáhl Albus Brumbál, který trval na tom, že na Severusovu počest uspořádá ples, a mistr lektvarů byl přesvědčen, že se svět úplně pomátl. Když ovšem jednoho dne zcela náhodou potkal ušmudlaného muže, který mu odmítl prozradit svou identitu, začal pátrat na vlastní pěst a zjistil, že ples je tou poslední věcí, které by se měl obávat. Kapitoly mají dvě části.
  • Klíčová slova: pohádkový příběh, snarry

Hodnocení čtenářů:

Badinek:
“Miluji klasické pohádky a jejich trochu upravené moderní podoby snad ještě víc. Tohle je ta nejkrásnější alternativní popelka jakou jsem kdy četla a někdy se do ní také ráda začtu znova.”
Keta Mar:
“:-)”
Fleur Tera:
“Pekne napísaná rozprávka”
Extasy:
“Perfektní povídka s pohádkovým podtextem a pohádky já ráda. Délka mi vyhovovala, ale je pravda, že takový námět by si klidně zasloužil i dvakrát tak dlouhou stopáž. Opět jeden z dokonalých překladů, co se mi dostaly do ruky. Smekám! Víc takových pohádek, prosím :)”
Velká_koule_chaosu:
“Četla jsem už několikrát.”
LiviaCullen:
“Poviedku som mala prečítanú na jeden dych. S kľudným svedomím by som ju mohla prirovnať k poviedkam na úrovni Elyzejskeho klíču. Jediná vec čo by som na tejto poviedke zmenila je jej dĺžka. 6 kapitol, síce dostatočne dlhých je hrozne málo na takúto poviedku od ktorej som sa nevedela odtrhnúť.”
brandivina:
“...”
Rulie:
“Moc pěkné zpracování popelky :D do světa HP ....”
jesssnape:
“3 - 4”
Benny:
“Milá pohádka”
Adelaine:
“Jako pohádka na dobrou noc to bylo výtečné:). Líbilo moc, jen Jeden princ mezi všemi se mi líbil víc, tady taková hezká 3.”
ZJTrane:
“Pekné. Taká rozprávka...”
Akkarra:
“Aneb Walt Disney přijel do Bradavic... ;)”
evica:
“Prostě pohádka... ale krásná...”
mariaa:
“?”
Mrmla:
“--”
finde:
“:-)”
belldandy:
“Taková milá naivní pohádka. Zajisté to nemá být bráno zcela vážně. Napsat, že zápletka je prostomyslná a jednání postav ne vždy pravděpodobné, je ještě docela eufemismus. Celé je to podřízené především odvyprávění pohádky o Popelce. Každopádně mi to z pochopitelných důvodů silně asociovalo klip Золушка, který jsem díky tomu na FF deník nedávno přidávala. Nyní mám v hlavě tuhle fanfikci a onen klip spojené. A líbí-li se mi jedno ... :) Zkrátka, máte-li chuť na pohádku a jste připraveni nebrat napsané příliš vážně - s tímto správným naladěním v hlavě, si to lze užít. Mně se to povedlo. :)”
delatrix:
“První kapitola povídky je spíše humorná, ale zbytek je velmi dějově zajímavý.”