Bojovník smrti

  • Autor: Aknel
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP, GW, LP, JP
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 12
  • Shrnutí: Harry úspěšně dokončí čtvrtý ročník a opět si užívá prázdniny u svých příbuzných. Přijde mu však dopis, který není podepsaný avšak je v něm jistá nabídka, kterou nemůže odmítnout. Co se vše po přečtení toho dopisu stane? Může to být léčka, ale co když se v něm nepíše nic jiného než pravda. A proč právě Bojovník smrti?
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Salome:
“Tak mě zase jednou předchozí komentáře naladily... Jo, je to přesně, jak píšete.Tady je prostá nula příliš vysokým ohodnocením. Mě nejvíc dostala autorská poznámka v textu :) Na druhou stranu musím říct, že míra největší pitomosti, které jsem četla překonána nebyla.”
Lanevra:
“Prosím vás, viděla někdy autorka nachovou barvu? Ono totiž jestli má Harry nachovou jizvu, tak v ní má pravděpodobně zánět a to je pěkně v hajzlu a uhnije mu půlka čela. :-D// Bílí fénix? Vytahuji vrtačku, abych si mohla provést lobotomii. Nechaj tam všechno? Co všechno? Hůlku, sovu, učebnice a i oblečení co má na sobě včetně spodků? Myslím že to je jasné, píše mu Brumbál a konečně si z něj chce udělat svého sexuálního otroka. Starý už je na to Harry dost.”
Akkarra:
“Jsem beznadějný optimista - pokaždé, ale opravdu POKAŽDÉ, když čtu nějakou ohavnou zrůdnost, za kterou by měl být autor otráven, pobodán, vykastrován, utopen a na závěr mumifikován za živa, tak si říkám, že už to nikdy nemůže být horší... A když pak narazím na něco takového, jako je tohle, tak s hrůzou zjišťuji, ža mantinely byly opět překonány! Někteří autoři a jejich - zdráhám se to slovo napsat - "díla" by měli být v zájmu zachování příčetnosti lidstva vymazáni z povrchu zemského. A tohle je přesně ten případ - naprosto otřesný sloh, absolutní absence pravopisu a děj... Boha jeho, z které psychiatrické léčebny autorka asi zdrhla?! /// Lanevra: Uhnije mu půlka čela... Lani, teď jsi mě vážně rozsekala! :D :D :D”
Sargo:
“Buď mi někdo nalil do večeře dryák soudnosti, nebo mám dnes smůlu na opravdu příšerně psané povídky.”
Mrmla:
“Ne, ne. Po první kapitole končím.”
AnneMaria:
“BÁJO!”