Tobiáš

  • Autor: Daioni
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: SS, HG, Tobiáš
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Povídka o tom, jak Severus Snape nikdy nedojde pokoje. Také o tom, že děti jsou hrozně fajn. Nebo možná nejsou. Severus Snape, Hermiona Weasleyová, Tobiáš Weasley - a každý z nich by byl raději někde jinde.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Úplně jsem v těch postavách nepoznávala Snapea a Hermionu, na to jsou načrtnutí jen velmi zběžně, ale je to hodně zajímavý námět.”
Katekyo:
“...”
larkinh:
“Pěkný”
Lady Aludnev:
“...”
Salome:
“Velmi zajímavý pohled na rodičoství. A vvýborný námět na delší formát. (5) Z hlediska struktury, stylu a pravopisu také výborné - ani jedna věta nedrhla. Vtip je civilní a je ho tak akorát na povídku, která má ambice být vážnou.(5, 5, 5) Postavy mluví velmi uvěřitelně, jako bych četla originál. Přesto si nejsem jistá chováním Snapea - pokud by se rozhodl něco takového udělat, tak si nejsem jistá, že by se tak rozhodl na místě, a zejména, že by se nechal umluvit. Taky mi nesedí, že by Hermiona reagovala tak klidně. Tedy relativně klidně. Tohle mi přišlo spíš na efekt, spíš jako učebnicová moralita než skutečnost. (3, 3) Jednoduše jsem tomu neuvěřila. Asi to je ten důvod, proč to ve mně nezanechalo takový dojem, jaký by mohlo - protože příběhy s přidanou miluji a oceňuji. (3) Celkově mi to vychází na 4, 1.”
KalamityJane:
“:)”
Benny:
“Rozkošné.Milé.Reálné?Chci po tomhle děťátko?Ne, chci Snapea!:D”
jm:
“Výtečná povídka o potížích rodičovství.”
Keiko.kei:
“Myslím, že nápad a myšlenka by to byla celkem dobrá, ale chtělo by to víc rozpracovat... a Severusova reakce zabít? divné”
Adelaine:
“Velmi dobrá povídka. Dotýká se reálného života, přestože je to ff. Bojím se, že pokračování by to mohlo zkazit, ale na druhou stranu to má velikou naději na dobrou kapitolovku.”
Mandelinka:
“Obvykle to nedělám, ale výjimky být musí: "Prosím, pokračování!" Tohle dává smysl ff jako takovému: vezměte skutečnost, zasaďte ji mezi kouzelníky a opodstatněte to správnými reáliemi. Když zbude něco k zamyšlení, tím lépe. Věřím, že tato povídka byla napsána jenom proto, aby se trefila do mého aktuálního duševního rozpoložení a přemítání o nové generaci mandelinek. :-)”
Istar Halabába:
“Ano, to se mi líbilo. Roztomilost a síla Tobiáška, únava a láska jeho maminky (nebo co to ty matky mají :) a pan profesor přesně takový, jaký prostě v té době je. Chtělo by se mi číst dál... a dál :)”
GwenLoguir:
“Čo znamenala tá posledná veta? To iba mne to prišlo, že... nad Severusom vyhrala zodpovednosť nad ľudskosťou? Nehodnotím. Fakt neviem ako. Neupieram kvalitu, ale... //Okey, bola som upokojená... Takže sa môžem sťažovať na krátkosť :D Bez pokračovania 5 nedám ;-)”
Onnyinka:
“O tom, co je matka schopná udělat, aby její dítě bylo šťastné. A jako většinou nehledí na okolní svět. Velice hezky překvapilo.”
Fleur Tera:
“ako vraví Akkarra ktovie či mal Severus pravdu...”
Akkarra:
“Docela jsem se bála, co se z tohohle vyklube, ale jsem příjemně překvapena. Dokonce tak moc, že bych byla ráda za pokračování - jestli měl Severus pravdu.”
Nerla:
“Jedna z mých velice oblíbených povídek. Ona to není tak docela fanfiction, nebo to spíš je zvláštní druh fanfiction... zkrátka, nehledejte milostné pětiúhelníky, smrtelně banální problémy nebo cokoliv ze stylu JKR. Téma je vážné, zpracování čtivé, atmosféra je těžká, a přece místy humorná, zkrátka je to něco... něco, co napsala matka dítěte o zcela jiném dítěti.”