Pantomime

  • Autor: Niko
  • Fandom: Sherlock BBC
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Sherlock Holmes, Mycroft Holmes, John Watson, Mary Morstan
  • Rating: od 12 let
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 14
  • Shrnutí: BBC Sherlock, navazuje an Reichenbach Fall. Pokračování povídky "Time Signature".
  • Klíčová slova: krimi, drama, humor, přátelství

Hodnocení čtenářů:

KalamityJane:
“:-)”
Ostravanka:
“q”
mariaa:
“4-5 :)”
Casiopea:
“Překonala jsem svou omezenou mozkovou kapacitu a konečně si správně nastavila svůj profil, takže můžu napsat komentář i k této povídce! Juchů! :D Naprosté nadšení! Opravdu dobrých FF na Sherlocka je jako šafránu a tuhle mám v TOP trojce. Úžasné.”
Heredhether:
“Tahle povídka se stala mojí oblíbenou dávno předtím, než jsem se vůbec pročetla k poslední větě. A měla jsem za to, že ji jen stěží něco překoná. To však trvalo jen asi den - přesně do té chvíle, kdy jsem se dala do čtení jejích dalších pokračování. Perfektně zachycené charaktery a atmosféra, zápletka, která nabízí dobrodružství, humor, psychologii a city v optimálním poměru, o vynikajícím stylu, v němž je povídka napsaná, ani nemluvě. Divím se, že není více známá, protože zatímco taková Alone on the Water mě chytila za srdce, Pantomime mě chytila za srdce i mozek současně a úplně je do sebe zauzlovala. Otázka, zda patří do kolonky slash či nikoliv, je na místě, protože dát vztahu Johna a Sherlocka jakoukoliv nálepku je jednoduše absurdní a neproveditelné :D”
Lunkvil:
“Pokud je to vůbec možné, ještě lepší než předchozí díl. Charaktery jak vystřižené ze seriálu, je to propracované, napínavé, občas dojemné, občas humorné. A nemůžu se rozhodnout, jestli do kolonky slash dát ano, nebo ne (což je v podstatě strašně kanonické)...”