Sacrifice (od Electra)

  • Autor: Electra
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Ebony Potterová / Lucius Malfoy
  • Rating: 15+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 5
  • Shrnutí: Jak dlouho ještě chcete bojovat? Celá tahle válka je marná. Po nás i pro vás. Může skončit. Může přijít mír. Ale bude to něco stát. Smlouva musí být potvrzena sňatkem. To je naše podmínka. Slečna Potterová se musí provdat za jednoho z nás. Tím bude vše potvrzeno a uskutečněno. Chcete mír? Čekáme na odpověď. Smrtijedi, kteří po Voldemortově zničení vedou válku se zbytky Fénixova řádu zdecimovanými smrtí Harryho Pottera chtějí mír. Bude to ale něco stát. Jak se rozhodne Ebony Potterová a co její rozhodnutí přinese?
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

SinamLlumi:
“To drama! Ta tragédie!! Teď do toho ještě "poetika"! PANE BOŽE, to byla taková– pardon, raději jinak. Při prvním zakrojení mě napadlo: Tak Lucius je dementní, chudák. Blížší pohled odhalil, že se patrně jedná o epidemii. Zřejmě způsobenou tím, že se Země zničehonic začala točit opačným směrem. Udělila bych 1 bod za zvládnutý pravopis a milosrdně umírněnou délku, ale bohužel, šrámy na mém mozku jen tak nevyblednou. PS: Jestlipak Electra tuší, jak velikými písmeny je jméno Ebony zapsáno do historie HP fanfiction? :-) S.L.”
Ginny2:
“Dobré.”