Jak Black narazil ... na Snapeku

  • Autor: Alis
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Serena Snapeová, Severus Snape, Pobertové
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 46
  • Shrnutí: Co se stane, když krásný, chytrý a arogantní Black narazí na někoho jako je on sám jenom v ženské verzi? A co když ji prostě bude za každou cenu chtít? Především proto, že ona bude odmítat jeho. Navíc je tahle dívka z rodiny, kterou Sirius nemůže vystát. Tedy celou rodinu ne, jen jejího bratra. A změní se priority a způsob života těchto dvou lidí, když vylétnou z Bradavic? Někdy může život nezvratitelně ovlivnit snůška náhod, nedorozumění a špatných rozhodnutí, na jejichž nápravu je pozdě.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
Sargo:
“Prsa v prvním odstavci mě neodradila, ale průsvitná bílá noční košilka na koupání o pár odstavců už jo. :-D”
kami:
“Autorka ešte nevie, či sa bude pridŕžať kníh alebo nie, ale inak má Snape sestru. A je to "originálne" dvojča. Z nejakého neznámeho dôvodu by mal byť Black lepší v elixíroch ako Snape. (Povedzme si úprimne, tu si originalitu mohla odpustiť a nechať Blacka tupcom.) A to som sa dostala len k druhej kaitole, a ani jednu som nedočítala dokonca. A samozrejme, že je tam MS. Skúste hádať, kto to je? - S plnou vážnosťou píšem, že som chcela dať poviedke šancu, je tam predsa mladý Severus, takže som si chcela prečítať kapitoly len s ním, ale vyťahujem bielu zástavu a vzávam to.”
Lanevra:
“Hnědé vlasy, černé oči a zmínka o prsou v prvním odstavci + zamilovaně vzdychající Sirius = zdrhám bez dočtení a hodnocení.”
Nerla:
“...”
SinamLlumi:
“Nemůžu se dočkat!!”
Mrmla:
“Ne”
Ginny2:
“Super! Naprosto nejlepší!”