Karolína a dva lazaři

  • Autor: Daioni
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP, SS, Karolína Pascalová
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Harry a Snape jsou zraněni a o oba se stará pohledná Karolína, což při stavu obou dotyčných - a při konstelaci postav a při zvoleném způsobu vyprávění - na pěkný příběh docela vystačí. Číst s nadhledem!
  • Klíčová slova: humor, romantika

Hodnocení čtenářů:

Mandelinka:
“Mae opět trochu jiná a opět počtení, které stálo za to. Forma mě napřed překvapila, ale pak jsem měla pocit, že to snad nemohlo být napsáno jinak. Musela jsem neustále myslet na Saturnina :-) Můj oblíbený decentní a nenápadný humor, pár hlášek, kterých si člověk buď vůbec nevšimne - nebo mu utkví. Líbilo :-) Na začátku chybí varování, že povídka zabere víc času, než se zdá. Měla jsem půlku ke snídani a druhou k obědu :-D Děj asi nebyl originální, ale působil tak. Možná i byl. V této vzájemné roli jsem o nich ještě nečetla :-D”
Akkarra:
“No nevím... Já osobně se teda neusmívám, pouze se otráveně šklebím. Než se autorka ráčila vykecat, tak jsem naprosto zapomněla, o co že v tomhle příběhu vlastně mělo jít.”
Nerla:
“Je to hodně zvláštní a skutečně pěkné. Mae zvolila velice netradiční způsob vyprávění - zpočátku to nepřijde, ale pak už jo a ke konci to vážně sedne - a právě ten banální příběh posouvá na zcela jinou úroveň. Střídají se velice vtipné momenty se zábavnými hláškami (ehm, "hláškami") a povídkou se pročtete zcela jistě s úsměvem.”