Spojeni

  • Autor: POPO
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape (+ další z HP světa)
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 15
  • Shrnutí: Co způsobí užití krevní magie, kterou Snape zachrání Potterovu magickou moc? Je oběť, kterou za to Harry přinese, moc vysoká? A je to v konečném důsledku vůbec oběť? (Autorka píše: Nečekejte legraci, jde spíš o pocitovku. Povídka s lehce ohranou zápletkou, nečinící si nároky na hlubokou myšlenku. :-D )
  • Klíčová slova: HP/SS, krevní magie

Hodnocení čtenářů:

spaceyfan:
“Harry promine, ale tato povídka je především o Severusovi. Kostra příběhu je sice poněkud kostrbatá, ale Severusův charakter je zde vystižen naprosto geniálně. Sarkasmus a ironie z něho odkapávají jako nejlahodnější elixír a myšlenkové pochody přesně odrážejí stav jeho zmrzačené duše. Odvážná výprava do historie rodu Princeů velmi sympaticky nastiňuje jeden z možných důvodů zrodu Severusovy povahy, jeho psychologický vývoj a postoj k okolnímu světu. Jeho věčná uštěpačnost, škodolibost a vzteklost jsou vlastnosti k pomilování. Atmosféru příběhu podtrhují skoro až básnické obraty, časté hlavně během milostných scén. Škoda, že toho POPO nenapsala víc. Za rozbor Severusovy osobnosti nemohu dát nic jiného než nejvyšší ohodnocení.”
Badinek:
“...”
klara23:
““...””
Lucie:
“....”
Extasy:
“...”
Rulie:
“začátek perfektní, tak to mělo klesající tendenci (zvlášť oproti začátku), ale přečíst se to dá - co je nutné dodat - příběh má hlavu a patu :-) což se u některých povídek nevidí”
lia:
“:)”
Akkarra:
“Začalo to dobře. Jenže pak se to někde zvrtlo a stala se z toho pořádná fantasmagorie. :( Ale co - přečíst se to dalo a oči mi z toho nekrvácí. Ale jestli ještě někde v nejbližší době narazím na pojem "stínová magie" začnu ječet a půjdu někoho zabít.”
ZJTrane:
“Páčilo sa mi, že je to zase niečo iné... Je to pekne prepracovaný príbeh a dobre sa číta.”
Trinyx01:
“...”
shadow:
“Povídka měla naprosto skvělý rozjezd. Následovala druhá záchrana Snapea. To jsem si říkala, hezky to rychle vyřiďte a byla už natěšená hlavní příběh boje s Voldym a sbližování našich hrdinů a on bohužel následoval rychlý konec. Za prvních šest kapitol bych dala nejvyšší hodnocení, pak už jsem byla zklamaná. Škoda, povídka měla nakročeno mezi mé oblíbené slaďáky. // Jsem zvědavá, jestli/jak změní hodnocení ti, co povídku hodnotili již dřív po pár kapitolách.”
Ostravanka:
“q”
Abel-Moony:
“Naprosto dokonalé a těším se na další díl.”
Casiopea:
“Jedna z nejlepších českých autorek FF. To se neočte. :) Její Severus by se mohl prodávat na váhu a v luxusním balení. Ach ano, i s Harrym. :D”
ranchan:
“xxx”
Blajzloch:
“Zatím jsem nadšená a nemohu se dočkat pokračování. Co oceňuji nejvíc, je autorčina fantazie a umění vyprávět. Z některých popisů mi běhal mráz po zádech. A potom ty originální prvky! Takže zatím mám přečteno vše, co bylo napsáno, hodnotím nejvýše, uvidím, jestli po dokončení u 5 zůstanu. //edt// Tak jsem dočetla. A na rozdíl od některých čtenářů zklamaná nejsem. Sama autorka uvádí, že to není dílo, které by mělo hlubokou myšlenku. Na konci je trochu cítit, že už by to autorka ráda nějak utnula, tak to vzala hopem. Ale nevadilo mi to. Naopak mi leze na nervy rozvleklost některých jiných povídek, kde se tlachá o ničem. POPO umí vyprávět a vtáhnout do děje. A nejvíc oceňuji originální postavu Gilly, která děj okoření. Takže i když se mi začátek líbil víc a stálo by za to, povídku trošku víc rozvést, dávám čtyřku.”
Sargo:
“Vypadá to dobře. Jen ho nechte, ať se škvaří. :-))”
mariaa:
“.”
Mája:
“Prý - nečekejte žádnou legraci :-D U poslední kapitoly jsem si málem stříkla do kalhot. POPO píše vtipně i když nechce. Miluji tuhle povídku.”
Mrmla:
“..”
te.ss.sa:
“??”
Velká_koule_chaosu:
“Na konec této série jsem čekala několik měsíců a bohužel musím konstatovat, že jsem z toho zklamaná. Povídka byla skvělá, měla dobrý nápad, ale konec byl rychle ukončená splácanina. Začátek 5*, konec 2*.”