The Heart´s Obligations

  • Autor: schemingreader
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Snape/Lupin
  • Rating: PG-13
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 7
  • Shrnutí: In a small Belarusian town, Snape is a fatherless Talmud prodigy who falls in love with Lupin, his study partner.
  • Klíčová slova: AU, sex

Hodnocení čtenářů:

mariaa:
“Nikdy více...”
belldandy:
“-”
SinamLlumi:
“Jsem rozpolcena – jak může být povídka tak originální a přitom plná klišé? Co se mi líbilo je autorčina obdivuhodná znalost jazyka a prostředí – kéž by si profesionální spisovatelé dělali ze třetiny tak pečlivý průzkum reálií, než začnou psát... (Nepatrné detaily jako že Severus samozřejmě _je_ se samekh, ne se shin, vůbec nepadají na váhu. :)) Některé narážky vůči gójům mě poněkud štvaly, ale OK, taková byla (a je) realita. :) Na druhou stranu, nelíbilo se mi, že spousta věcí vyzní do ztracena a žádný problém ve skutečnosti není problém. Když už se postavy k něčemu rozhoupají, vždycky, _vždycky!_ jim to vyjde. Zvlášť prosluněný závěr byl už na mě moc. ;) Mrzí mě nevyužitý potenciál jak autorky, tak tématu. S.L. P.S.: Dovolila jsem si vyměnit zastaralý link za funkční.”
bedrníka:
“Román o litevských Židech na konci devatenáctého století, aneb špičkový AU slash. Schemingreader vzala Snapea a Lupina, udělala z nich Šamaie a Velvela a její znalosti židovské historie a života jí dovolily zachytit jejich vztah ve světě, který nezná magii, ale zato se řídí tórou.”