Severusova narozeninová idylka

  • Autor: Styx
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Remus Lupin, Albus Brumbál
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Snape se jen tak lehce nevzdává šance strávit příjemný večer se svým nepřítelem. Pokračování povídky Severusova vánoční idylka (nutno přečíst nejdřív tu).
  • Klíčová slova: Slash, sex, humor, vlkodlak.

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“No nebyla by to Styx, aby těm dvěma dopřála pohodový konec bez komplikací... Ale tak kdo ví, třeba byl.. a když už se ti dva jednou dostali tak daleko, nebude to příště určitě problém :-)”
DenDella:
“Skoro stejně dobré, jako první část. Ale tady mě ten konec mrzel ještě víc.”
willow:
“****”
Fleur Tera:
“slabšie ako vianočná, ale pobavilo :)”
Usmevava_Barush:
“..”
palanda:
“moc jsem to nepobrala :)”
Benny:
“Vidličkou si míchat čaj?Normální věc, buď nemám umyté nádobí nebo mám podobné myšlenky jako Severus;D”
jesssnape:
“=D”
Potkanice:
“I v tomhle dílo to Brumbál zabil :-)”
Mrmla:
“...”
Lanevra:
“Nevím, nejvíc mě asi pobavila ta část z vidličkou Celkově je to ale hrozně vtipné a já se k povídce ráda vracím.”
Sectumsempra:
“jo, tohle jsem kdysi cetla... od te doby mam i pri cteni kanonu pocit, ze je brumbal starej perverz:D”
Akkarra:
“Ou... Tomu říkám kruté zakončení večera... :D”
mariaa:
“.”
Tintinka:
“Zdá se, že Severus by konečně mohl dosáhnout svého a zažít vášnivý sex s vlkodlakem - povede se mu to? Podobně jako u první části i tady jsem se opravdu zasmála - a nebyla by špatná třetí část, tentokrát třeba i bez Albuse :-)”