Sedm dní

  • Autor: Emily Waters
  • Překladatel: Rocia Mixan
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP/SS
  • Rating: 15 + (? poraďte mi někdo)
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 7
  • Shrnutí: Název originálu: Seven. / Shrnutí: Být Harryho otrok je lepší než Azkaban. Být Snapeův majitel je pravděpodobně horší... Slash, humor, parodie.
  • Klíčová slova: parodie

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Parodie par excellence!”
Extasy:
“...”
zmije:
“Skvělé a s naprosto dokonalými charaktery!!”
Cora:
“Geniální plán geniální mysli :). Chytré, účinné; vymyslel to vážně skvěle.”
Gartepka:
“moje první parodie :D a že stála za to :D”
Trinyx01:
“LOL! :P”
Mariella:
“Naprosto skvělá parodie. :)”
jesssnape:
“další z mých oblíbených =D”
Benny:
“Já idiot jsem si nepřečetla na Rociiných stránkách,že jde o parodii.Došlo mi to někdy v polovině(inteligenční kvocient občas kolísá i mně)Ale podruhé..nojo, samé klišé, které miluju:)”
Nerla:
“Ta parodie byla pěkná, a to přesně až do úplného závěru, kdy se změnila v naprosto skvělou. Vážně, takhle trefný závěr jsem nečetla už hrozně dlouho - závěr, který celou předchozí povídku posune ještě o úroveň výše. Líbilo.”
René.K.:
“Wow, tak tohle mě neskutečně bavilo :) Vtipná, zábavná a (bohužel) i pravdivá parodie. Navíc se jednotlivé dny krásně stupňovaly a snapeovský konec to tak nějak správně uzavřel. 4* a možná i malý kousek k tomu.”
kami:
“Táto poviedka mi pripomenula, prečo neuprednostňujem snarry a myslím, že aj drarry. Nikdy by som si tiež nepredstavila, že vtipné úseky poviedky sa dajú postupne stupňovať. Koniec šiesteho dňa nemal chybu, nehovoriac o tom siedmom. :D (Ale ten som už čakala.)”
kripolik:
“kdyby tam nebyl ten konec tak by se mi to moc nelibilo, proste bych neverila ze to je Snape :)”
Fleur Tera:
“a že prečo sa zrušilo otroctvo...”
Mrmla:
“...”
Wendyses:
“Opravdu skvělá parodie, chechtám se ještě teď. =D”
Sargo:
“Chechtala jsem se u toho nahlas, takze jakekoli jine hodnoceni by bylo nespravedlive. :-)) edit: zvysuji hodnoceni. :-)”
Akkarra:
“Když parodie, tak pořádná... :D Je úžasné, jak jsou tu parodována ta nejznámější klišé z HP fanfiction. :D”
mariaa:
“.”
Sectumsempra:
“opravdu mila parodie:)”
belldandy:
“Mile zábavná parodie, kde najdete minimálně tolik fanfikčních klišé jako počtu dnů v názvu. :)”