Haloweenská noc

  • Autor: Majka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: přístupné
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Na Haloween jsou kouzla nejsilnější a díky tomu se navzájem Snape a Harry vyznají lásku aniž by věděli, že to udělali a magie noci je spojí jako partnery.
  • Klíčová slova: romantika, vyznání lásky

Hodnocení čtenářů:

LiviaCullen:
“pomerne dobre aj keď na môj vkus je to miestami až moc pretiahnuť a niekde zasa až moc rýchli spád ...”
Rulie:
“pěkná povídka .... slaďoučká”
Trinyx01:
“...”
l.terka:
“:)”
Benny:
“Osobně bych si srdéčko "batmanovi" nevylívala”
Nerla:
“Jo, myslím, že mě nejvíc přesvědčil ten žhavý pohled netopýra. Potom taky, jak ze zdí kolem nich vyšlehli zelené paprsky - čím to je, že obecně v pravopisně jinak nezávadných povídkách v podobných pasážích bývají chyby ve shodě? A tím myslím opravdu v identických scénách - magické bouře, velká vyvrcholení, vždycky je kolem zhmotnělá a zabarvená magie. Každopádně jsem povídce ochotná dát bod právě za pravopis a za poměrně slušnou stylistiku.”
Fleur Tera:
“pobavilo ma to”
Velká_koule_chaosu:
“...”
kripolik:
“me se to libilo :)”
Tintinka:
“Mám ráda Snapea jako netopýra a taky je romantické, takže dávám za 4, i když nějaké výhrady by byly...”
Sectumsempra:
“MEGA SPOLIER...tahle povidka mi prisla ujeta uz ve chvili, kdy snape ocuchaval potterovi lektvary s hodnocenim "ponekud slabsi, nez delal on"... dal povidka pokracuje zhruba ve stejnem duchu. na konci mame prislib pokracovani, tak jen doufam, ze to nebude jeste horsi...KONEC SPOILERU”
Akkarra:
“Ó Harry - chuďátko mrňátko, nikdo ho nemá rád, nikdo ho nechce a nikdo mu nerozumí a nechápe... Z těch jeho výlevů se mi zvedá kufr. Být Snapem jdu radši zase najít Norrisku...”
Mrmla:
“..”
mariaa:
“3, 5”
Sargo:
“A tak ja ho chapu. Jak vidim netopyra, taky ze sebe hned chrlim tu nejdojemnejsi verzi zivotopisu. 8-)”
delatrix:
“Podobné téma povídky jsem sice už četla, ale tohle je zase trochu originální protože je tak trochu o vzájemných názorech”