Co vidí jen měsíc

  • Autor: Lanevra
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Remus/Sirius
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Vlkodlak se domáhá svých práv
  • Klíčová slova: zoofilie

Hodnocení čtenářů:

delatrix:
“Nemůžu se na tuto povídku dostat. Nevíte jestli je vložená ještě někde na jiných stránkách?”
Neferet:
“Jak to taky tak čtu a ne že bych chtěla někoho napadat to ne, ale nedá mi to, abych nenapsala svůj dojem a názor. Upřímně nechápu, co někomu na tom nepřijde logického. Mě se povídka líbí a je stejně tak dobrá jako ostatní autorčiny povídky. To že se někdo neumí rozhodnout a je rozpolcen, v tomto případě mezi tím vyhnout se takovýmto situacím a tím je vyhledávat, vědomě se jim vystavit, protože něco na tom je mu příjemné, není nic nového. Jsou situace kdy se člověk neumí rozhodnout pro buď a nebo. Mám trošku dojem, že moje vnímání fanfiction je asi někde trošku jinde než u ostatních, protože nevidím nejmenší důvod proč by Sirius a Remus nemohli být během některých z úplňků venku v Bradavicích sami. O tom to přeci jen trošku si postavy tak říkajíc přiohýbat, aby zapadly do představy a povídky, protože kdyby to tak nebylo tak mám dojem, že by nezbyly téměř žádné povídky. Možná se pletu, ale každopádně nevidím nejmenší důvod nelogičnosti jak v chování, v pocitech tak i v ději a povídka se mi líbí. Plný počet nedávám jen proto, že na tento pár moc nejsem, ale nevadilo by mi se k ní časem zase jednou vrátit.”
Nerla:
“Šmarja uáá. Jestli to bylo za života Pobertů, měl by tam být James v podobě jelena, aby pomohl udržet Siriovi vlkodlaka mimo. Jestli to bylo po jejich smrti, neměl Sirius žádný důvod se ochomýtat poblíž. Jestli si chtěla autorka zkusit popsat sex dvou zvířat s lidským rozumem, budiž jí přáno, popis se jí dejme tomu povedl. Mně tam ale příběh dost chyběl a s emocemi jsem se nedokázala ztotožnit.”
Sectumsempra:
“...celkove mam z teto povidky podobny dojem jako ze spatne sestavenych puzzli...”
Sargo:
“Dobře napsané, i když souhlasím s tím, co tu zaznělo, a to že nějaké "chci - nechci" má člověk jasno. Jen nevím, jestli mám záchvěv realističnosti, ale vlastně je to hrozně absurdní. Nelogické. Prostě - jen sérií skutečně špatného plánování může dojít na něco takového. :-D”
Mrmla:
“..”
ZJTrane:
“Páči sa mi to niečo surové a nezvratné. Nepremýšľala som nad tým, že prečo tomu nezabránia, prežívala som ten daný moment a posledná veta to celé trochu zmiernila. Nemám pocit, že by som mala niekoho ľutovať alebo niekomu odpúšťať. Myslím, že tento príbeh sa nesnaží vnuknúť ľútosť. Skrátka sa to stalo a bolo to príjemne surové.”
belldandy:
“Nevím, jestli se ještě někdy zmůžu na normální komentář, zvlášť když teď povídka už není k dispozici. Uvidíme ... SL: To je v pohodě. Už z mé reakce bylo asi jasné, že se mi zdálo, že máš docela pravdu.”
SinamLlumi:
“Rozhodně tam bylo i pár věcí, které se mi líbily, ale..... hmm, tak si to shrňme. Je fér vědomě někoho stavět do situace, ve které nedokáže ovlivnit, co "spáchá", a pak ze sebe dělat mučedníka? Kňourání takových jedinců mě opravdu nedojímá. Taky nesnáším, když se rozmazává hranice mezi "chci" a "nechci", protože ta přinejmenším v hlavě bývá krišťálově jasná, dle mého skromného soudu - "rozpolcený" může být člověk tak při nějakém teoretizování o věci, kterou si neumí pořádně představit, ale jakmile dojde na lámání chleba... i když tady jde daleko víc o bod 1, protože troufám si říct, že její Sirius možná v hlavě jasno má, jenom autorka v tom (nechtě?) občas dělá trošku zmatek. :) // BELL: Bleh, omlouvám se. To jsem přepískla. :( S.L.”
mariaa:
“.”
Akkarra:
“Chudák Sirius. Tohle mu teda nezávidím...”
bedrníka:
“Líbí se mi zejména, že jednou taky Lupin není ten dole.”