Podoba

  • Autor: Lanevra
  • Fandom: StarTrek
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Sarek/Amanda, Spock/Kirk
  • Rating: 12+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Stručný děj: Otec a syn si jsou většinou až překvapivě podobní. Volí stejné typy partnerů. Chovají se stejně. Mají stejná gesta.
  • Klíčová slova: Sarek/Amanda, Spock/Kirk, Preslash

Hodnocení čtenářů:

Benny:
“Rok vydání 2011.Ještě to není klasická Lanevra.Ale dobré to je i tak.”
Akkarra:
“Co na to říct, líbilo. :) A Kirk je pěkně zlomyslný parchant - chudák Kostra, ten si asi užije... :)”
Zuzi:
“Jako vejce vejci”
Sargo:
“Nevím přesně, jaký postoj zaujmout. FF z TOS je maličko a že se najde je obrovský bod k dobru. Ale odpustit proto rozličná klišé a zbytečné překlepy? Přitom to vlastně vůbec nebylo špatné, zvlášť první část. Jen tomu chybělo něco, něcooo... něco. Ale co. Potěšila :-)”
belldandy:
“Ta čtyřka není možná zrovna čistá, ale je to má nejoblíbenější česká K/S povídka. A v tom směru k ní mám hluboký vztah. :) Pravda je, že v tomto párování existuje mezi českými povídkami jen minimální konkurence. - Než slash je tohle spíš jen takový preslash. A protože mám pocit, že to slovo si káždý definuje po svém (někomu stačí, že tam není sex), tak raději polopaticky: Vztah mezi Spockem a Kirkem tu ne zcela jednoznačně překročil hranice přátelství, ale ... :)”