Minerva Mcgonagall

  • Autor: moonchildinthesky
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanart
  • Postavy: Minerva Mcgonagall
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí:
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
Usmevava_Barush:
“..”
palanda:
“moc mi to nereklo mela jsem pocit zmatene nejistoty a trochu schiza....a ne nejsem opila :))”
jesssnape:
“krása...”
belldandy:
“Nádhera. Je přesná. A druhý nejlepší v téhle sérii mi přijde zrzavý pihovatý Ron s funkčním zhasínadlem. Mně se animované efekty na těchto obrázcích líbí, připomínají díky nim pohyblivé kouzelnické portráty. Celá tahle série magických karet mi přijde povedená. Evidentně jsou inspirováné filmovými postavami, ale není to takový ten otrocky realistický styl a všichni jsou dočista takoví jako si je představuji.”
Nerla:
“Mně teda připadá, že chudák unavená McGonagallová kouká do blba a dumá o nesmrtelnosti chrousta (potažmo Brumbála, Voldemorta, čehokoliv), a zelené jiskřičky a celková animace mě trochu rušily, ale nehodlám popírat, že je to velice povedená kresba, takže hodnotím nadprůměrně.”
Sectumsempra:
“...tohle je uplne ten pohled, pod kterym se priznam ke vsem vytrznostem, ktery jsem kdy spachala (a i k tem, ktery ne :D)”
Fleur Tera:
“skvelé... aj tie ostatné sú veľmi podarené”
Akkarra:
“Proč se na mě tak kouká...”
Istar Halabába:
“.... tak, to mi to trvalo, než jsem se odtrhla od toho obrázku :)”