Garry Poker a celkem nic podstatného

  • Autor: Garry Poker
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: :D Nemá smysl vypisovat… leda snad: obměny všech postav tam najdete
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 25
  • Shrnutí: Co mělo přijít, přišlo: Doktor Vrdlmrsmrst se vrátil a v karbanickém společenství nastávají krušné, lužické, jizerské a orlické časy. Na polenské škole houstne tíživé ovzduší strachu, ale Garry a jeho přátelé čekají se založenýma rukama, až je zlo zahubí… Garry Poker se už asi podesáté dozvídá o NEŘÁDu, tajné organizaci bojující s Doktorem Vrdlmrsmrstem. Poté mu definitivně ruplo v jeho slavné hlavě a ostatní na tom nejsou o moc lépe: Trumpál někam zmizel, Igora všichni igorují - pardon - ignorují, jako kdyby byl mrtvý, a nový učitel obrany proti švindlování je ještě horší než předchozí tři dohromady. Ponořte se do napínavého hledání děje na celých 790 stranách textu! Kdo neusne, vyhrává lízátko!
  • Klíčová slova: humor, parodie

Hodnocení čtenářů:

Potkanice:
“...”
Akkarra:
“Jelikož jsem se vzadala naděje, že by se s povídkou v nejbližší době něco dělo, tak už si ji ohodnotím. Tohle je zatím jednoznačně nejslabší díl - Garry sice pořád mluví velkými písmeny, Von je ještě tupější než býval a pan svícen je až neskutečný sympaťák, ale nějak to není ono. /// HA, dílo dokončeno! Tak vzhůru do toho. ///Dočteno. Chudák Mufius... :D”