Asfodel

  • Autor: Seiyuu Bishies
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Ron, Hermiona
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 11
  • Shrnutí: Vyjádření autorky: Novy cyklus HP/SS. Překrucuji ukončení HP série. Měla jsem (a pořád svým způsobem ještě mám) celkem nehezké emoční období. Myslím, že na tomto cyklu je to znát, protože jsem si na něm všechny svoje negativní nálady vybíjela. Ke konci jsem ale stejně zjistila, že opravdu tragické zakončení nejsem snad ani schopná napsat. Čímž ovšem neslibuji happyend:-) Ty nesnáším víc než tragické konce xD. Varování (pro celý cyklus): 18+, rape, dark, OOC postavy, citace z HP7...moc sexu nečekejte xD
  • Klíčová slova: snarry

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“Opět musím volit mezi 3-4, jak už mám u Seiyuu zvykem. :) Oproti jiným povídkám vnímám výrazný posun ve stylistice i plynulosti vyprávění, povídka ale není stejně originální, jako některé její jiné povídky. Kdyby nějak takhle plynulo "Přiveď ho"... Mňam! :) Celkově jde o dobrou povídku. Není tak drastická jako podobně laděné "Ashes of Armagedon". Obsahuje poměrně málo sexu - otázku množství řešila sama autorka v komentářích a dodatcích a já jsem jí za její rozhodnutí sexuální scény seškrtat na jednu jedinou neskonale vděčná. Tady to opravdu sedělo skvěle, včetně následného Severova přístupu.”
Sarkan:
“...”
bedrníka:
“Svižné, čtivé, plné nápadů, v rámci AU pěkně pracuje s kánonem. Chvalopýr Kadeřka mi vykouzlil úsměv na tváři.”
Cora:
“Adelaine to vystihla do slova a do puntíku, jen bych opisovala totéž... 3-4.”
Adelaine:
“Já si nemůžu pomoc, ale vadí mě styl konce, i to, že mi připadá moc rychlý a charaktery v něm trochu nevěrohodný. Jinak ta povídka mě nadchla a má hodně co do sebe. Tohle je přesně ten případ, kdy snesu temného Harryho a ještě navíc se mi to líbí. Za ten konec 3/4”
Velká_koule_chaosu:
“...”
Sargo:
“xxx”
Sectumsempra:
“...aneb jak potterovi mirne hrablo”
Gartepka:
“Povídka je to dobrá. Ale je tu "ale". Vím, fantazii se meze nekladou, ale přeci jen mi to přišlo přitažené za vlasy. Pro mě povídku zachránilo jen to, že se jednalo o pár SS/HP a konec se povedl. Jako kdyby se autorka zlepšovala v samotném průběhu psaní. Přesto ve změti povídek pro tento pár je to takový průměr.”
mariaa:
“Obrovské plusové body za délku povídky. Děj rychle odsýpal a podívka se mi nikde nezdála uměle natažena :). K povídce se v budoucnu ale už nemám v plánu vracet (slabší čtverka).”
Mrmla:
“111”
belldandy:
“Při tomhle mi přišlo, že ta Seiyuu začíná mít vážně něco do sebe. :) Je to docela originální. A hlavní postavy si v sobě nesou nějaké ty kostlivce ve skříni. Pravda s dodržováním kánonu si tu hlavu nikdo moc neláme. Ale to mi zrovna vůbec nevadí. Mezi těmi pěti fikcemi, co jsem od Seiyuu četla, se mi tohle líbí nejvíc. A je to její poslední věc. Takže, jestli bude příští ještě lepší ... :)”