Everything's Not Lost

  • Autor: Eriador117
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP/CD, HP/SS
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 14
  • Shrnutí: The whole kit and caboodle. Spoilers for GOF movie. Harry takes Cedric's death harder than anyone could have imagined.
  • Klíčová slova: angst, child abuse, character death, non-con, chan, attempted suicide, MPreg

Hodnocení čtenářů:

Adelaine:
“Ano, je to ulepené a hloupoučké. Nejvíc mi na tom celém vadil bezdůvodně přeslazený Severus, který dělal Voldemortovi akorát tak předložku - ble, věčně brečící Harry a přehnaně brutální Dursleyovi. A nuceně extra osekaný extra happy end za každou cenu. Ani sloh nic moc. Bod za docela pěkný rozjezd povídky - vztah s Cedrikem, který bohužel pokazilo pokračování.”
belldandy:
“Tahle fikce byla v češtině zrovna dopřekládána. Pod názvem "Všechno není ztraceno" . Zde je: http://sirina.wgz.cz/vsechno-neni-ztraceno/68-cast.html . Poctivě musím přiznat, že jsem ji četla až od poloviny. (Neměla bych mít právo ji hodnotit.) Snad to ještě napravím a pokud svůj názor změním, dojdu na opravu. Teď mohu jen konstatovat, že mé pocity při čtení byly podobné těm Sectumsempřiným - včetně té ulepenosti. Po každé mě při čtení napadlo, že to je neuvěřitelně hloupoučké. Nicméně jsem se sama sobě divila, že když se objevil na Daily Slash odkaz na další díl, vždy jsem si ho zašla přečíst. :) - Vysvětlit si to neumím. Je v tom asi kus takové krajní fascinace a rozkoše něčím hraničním. Za to že čtu slash se obvykle nestydím, ale tohle pro mě je už opravdu guilty pleasure. Ech, ale vsadím se, že někdo si to užije i bez těchto postranních pocitů. :) PS: Co mají všichni proti knize "O krtkovi, který chtěl vědět, kdo se mu vykakal na hlavu"? Podle mě je vtipná, originální a děti ji milují. :) Co na tom, že pojednává o kakání. Dokonce bych to označila i za naučnou knihu. :)) // Já to jako dětskou knihu znám. A znám taky pár lidí, kteří považují tuhle knihu za hodně nevýchovnou. :) Protože je to o kakání a protože se tam oplácí stejné stejným. :) Ovšem dle mé zkušenosti - menší děti vtipy na kakání milujou. - Ale kus recese v tom zřejmě také bude. :) -”
Sectumsempra:
“nemohu uverit tomu, ze tahle perla tu jeste neni (a nebo je a ja ji prehlidla?)... Dilo jsem zacala cist v cestine a natolik me to zaujalo svou ubrecenosti/ulepenosti/proste hlouposti, ze jsem posledni tretinu precetla v originale. Prekladatelsky tym odvedl dobrou praci, ale samotna povidka je natolik priserna, az se chce cloveku brecet. Ted ale vazne -pri cteni nekterych vytvoru se v duchu omlouvam knizecce "O krtkovi, ktery chtel vedet, kdo se mu vykakal na hlavu", kterou jsem mezi zachvaty hysterickeho smichu oznacila za kravinu. Dnes uz si pod timto pojmem predstavuji jine literarni vykvety, tudiz si krtka zitra zakoupim jako knihu s velkym potencialem. belldandy: tak ted docela ziram, to je detska knizka? :D ja to brala jako nejakou silenou recesi :D”