Zlatý prach

  • Autor: Casiopea
  • Fandom: Originální Fic
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Ondra/Adam
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 15
  • Shrnutí: Těžko byste našli pár rozdílnějších lidí. Jeden má za sebou zásadní životní zlom, ze kterého se ještě zcela nevzpamatoval, druhý je vlastně teprve na prahu dospělosti a má pocit, že život je jen souborem povinností a nenaplněných očekávání. Potom je tu také pravda s velkým P, kterou ten první našel až ve zralém věku a ten druhý se ji urputně snaží ignorovat.Jenže přichází horké léto, vzduch voní senem a běžné starosti se nezdají tak závažné jako jindy. Na svou chvíli čeká i zlatý prach, kouzelná rekvizita malého příběhu, která dokáže velké věci.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Křeček:
“Nevím jak u jiných ale já se do této povídka zamilovala. Hrozně ráda se k ní vracím. Díky! :)”
Usmevava_Barush:
“..”
Ostravanka:
“q”
KalamityJane:
“U Casiopeiných povídek mám pocit, že vždycky končí hrozně brzo, že si prostě jako čtenář vůbec neužiju, že už jsou teda vážně konečně spolu, ale ono se v nejlepším má přestat. Moc ráda se k tomuhle letnímu čtení vracím♥”
Sectumsempra:
“opravdu me zaujal popis povidky... az pak jsem si vsimla, ze "vzduch voní senem" ne "semenem"... ach:( I tak si ji ale hodlam precist”
Benny:
“Ráda se k tomu zase vrátim.Cas diky”
Mrmla:
“Pěkné.”
Lyra:
“Pro mě krásná povídka, ke které se s radostí vracím. Děkuji, Casiopeo. :)”
shadow:
“:-)”
Adelaine:
“Mně tam něco neurčitého trochu chybělo, ale přikládám to buď cynikovi ve mně, nebo přílišným očekáváním, nebo prostě tomu, že tohle není úplně můj šálek čaje. Jisté nelogičnosti tam byly, ale malinko, ty se najdou všude, jinak povídky to byla rozhodně příjemná.”
Akkarra:
“Mě to nepřišlo nijak strašné. Ano, někeré věci tu skutečně třískají dveřma, ale nemůžu tvrdit, že by mě to i přes to nebavilo číst. Na zaplácnutí deštivého dne to bohatě stačí. :)”
Sargo:
“Vcelku bych řekla, že to vlastně vůbec není nic pro mě. Jenže ono to bylo neuvěřitelně čtivé a podmanivé, takže jsem to slupla jak malinu a dojem zůstal překvapivě dlouho.”
SinamLlumi:
“Ufff... nó, tak prostě u přemetu jsem usoudila, že tohle se snad ani hodnotit nedá. :):):) Aneb nejen ve fanfiction platí, že: "vymýšlet si věci, které 'vypadají dobře', není tak dobré, jak si možná myslíte." (TA Maxwell) Taky pochybuju, že autorka chtěla všechny své postavy obdarovat středně těžkou poruchou osobnosti, ale na mě bohužel opravdu nepůsobí jako "normální", duševně zdraví lidé. Zejména proto, že jejich chování postrádá jistou základní míru logiky a konzistence, které obyčejně bývají u lidské rasy zvykem. Jeden příklad z nepřeberného množství: „Co kdyby sis to okno odpracoval u mě?“ navrhl v touze konečně se ho zbavit. U mě – zbavit se – protimluv – chápete? Nechápete. Ale mně se to číst nedá. //// EDIT: To jsem si zase dala. Konec, nebudu ztrácet čas s navařovanou kaší o ničem, kde ani jedna akce, ani jedna *věta* nedává smysl. A myslete si o mně co chcete. S.L.”
mariaa:
“...”
sandymathews:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“:)”
te.ss.sa:
“Krásná povídka na spestření deštivého odpoledne.”