Would you die a virgin?

  • Autor: Demonsblade
  • Překladatel: sigam
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Sirius Black/Remus Lupin
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Sirius se najednou nějak moc zajímá o to, zda je Remus ještě panic nebo ne.
  • Klíčová slova: Sirius Black/Remus Lupin, Dialog Fic

Hodnocení čtenářů:

jesssnape:
“3-4”
Mariella:
“Lehké, úsměvné. :)”
KalamityJane:
“Líbilo, milé, jednoduché, co víc si přát”
Brokolice:
“Takový lepší průměr, vtipná a krásná, na zlepšení nálady, vyvolá úsměv na tváři :-)”
Casiopea:
“Jéééé! Možná za to může poněkud rozjařená nálada, ale rozhodně palec nahoru. :)”
kami:
“Ó! To je tá! Tú mám rada. :D”
Benny:
“Co k tomu dodat?Jestli přijde apokalypsa, nepůjdou do nebe:)Líbilo.”
belldandy:
“Ne, nic extra to není. Jen taková mini-hříčka, ale povedená. Podle mě lepší tři. Kdybych se všemi trojkami, co rozdám mohla být takhle spokojená ... / EDIT. Zvyšuju hodnocení. Jestli si můži dovolit zaparafrázovat Reného: Když se podívám čemu všemu jsem dala trojku... tak musím. Podle mě je skvělá. Originální svou dialogickou formou. Lehká, vtipná, jiskřivá konverzačka. V případě chmuru či trudu můžu aplikovat klidně i opakovaně. :)”
Sectumsempra:
“dobre se to cetlo, ale ze by to bylo neco extra, to se rict neda...”
Nerla:
“Hezké, moc pěkně napsané, příjemně stroze, ale nikoliv stručně tekoucí dialog. A vyberte si z toho komentáře, co je vám libo :)”
Sargo:
“:-)”
mariaa:
“Líbilo :)”
René.K.:
“Taková jednoduchá povídka, nenadchne, neurazí... Dávám horší 3. EDIT: když se zpětně podívám, čemu všemu jsem dal 3*, musím jít s hodnocením dolů. Nicméně vůbec nejde o špatnou povídku, jsem rád, že jsem ji přečetl ;)”
kripolik:
“super povídka na zlepšení nálady :D”
sandymathews:
“jůůůůůů!”
Tintinka:
“Mám docela ráda tenhle pár a navíc rozhovor působí celkem realisticky - líbilo se mi to...”
te.ss.sa:
“vtipná povídka :D”
Akkarra:
“Jeden veliký a neskutečně uhozený dialog.... Horší 3.”
Velká_koule_chaosu:
“:)”