Poprvé je nejhorší

  • Autor: Diana Williams
  • Překladatel: Rocia Mixan
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 18 +
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Shrnutí: Když Voldemort dělá plány zahrnující panickou oběť, musí být přijata drastická opatření... Krátký a s nadsázkou napsaný příběh na oblíbené téma. Přeloženo se svolením autorky.
  • Klíčová slova: Snarry, poprvé, humor

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“Tak na úvod: Parodie. Je to parodie. :) A je to tak zatraceně skvěle napsaná parodie, že svádí k tomu být braná vážně. Mně se líbil i ten opovrhovaný začátek - je rozkošně absurdní. :) Celkově velmi vydařený lék na lepší náladu.”
LiviaCullen:
“Čítala som už viac krát, PWP s troškou príbehu.”
Cora:
“Po vcelku průměrném začátku z toho vylezla příjemná, humorná povídka s koncem, který mě pobavil i zahřál.”
lilith3913:
“:-D”
Mrmla:
“Pěkné.”
shadow:
“Pobavilo.”
Gartepka:
“takřka bezchybné :))”
jesssnape:
“...”
Casiopea:
“Díky za připomenutí. Ano, tohle je z mého pohledu takřka klasika. :D”
Benny:
“Whiskey dokáže věci:D//Oprava:Brandy dokáže věci:D”
Adelaine:
“Vtipné.”
delatrix:
“dá se u toho taky celkem dobře zasmát, ale je to taky pohled na začátek vztahu SS/HP”
Lanevra:
“Já se zasmála a čtu si to znovu. Myslím že nejlepší je, jak se oba zachvívají při myšlence na Voldemorta. Autorku myslím už štvaly všechny ty vážné povídky na tohle téma, tak napsala jednu vlastní, kde to celé odlehčila.”
Sectumsempra:
“tuhle povidku jsem si precetla hned po vydani prekladu a do ted si ji dobre pamatuji... skvele:)”
Nerla:
“Boží. Začátek bych klidně shrnula do dvou vět, ten je nudný a obyčejný, ale ten zbytek... super. Co dokáže trocha alkoholu... a hrozně se mi líbí ten rozhovor na konci. Vážně pěkné.”
Sargo:
“Čert vem, že je to profláklé téma. Takhle se to má psát! :-D”
Tintinka:
“Rozjezd povídky je pomalejší, tak na 3, ale ke konci jsem se opravdu bavila, tak na 5, takže z toho mám 4...”
te.ss.sa:
“Hodně dlouho mě povídka nepobavila tak jako tahle. :D :D”
Akkarra:
“Ty začátky byly vážně komické... Ale očividně tady platilo štěstí začátečníků... ;)”
ZJTrane:
“Bavila som sa :)”
Velká_koule_chaosu:
“Skvělá, vtipná povídka. :D Opravdu jsem nedokázala zadržet záchvaty smíchu. :)”
mariaa:
“:)”
patolozka:
“Pěkná, humorná povídka. Severus a Harry přinuceni Brumbálem a okolnostmi, ale zvládli to se ctí. Překlad skvělý.”
belldandy:
“Také se vám někdy stane, že se ráno probudíte a na něco se díváte úplně jinak. :) Mně se to dnes ráno stalo s touto povídkou. Probudila jsem se, mé myšlenky zaběhly k ní ... a mě došlo to, co mi mělo být jasné od samého začátku. Totiž že celý ten přehnaný začátek (s množstvím homosexuálů), který mi tam vadil, mě měl uvést do žánru, ve kterém se nese i zbyte povídky. Protože tohle je, v souladu se zaměřením své autorky, lehká (i když místy právěže i trochu těžší) parodie. Nejde samozřejmě o seriózní pojetí situace, kdy spolu dva lidi musí nuceně spát a proto se povídka hned zpočátku jako neseriózní představuje. I když stále platí přesvědčení, že tahle povídka s časem graduje a ke konci se zlepšuje, svá někdejší prohlášení o začátku ber zpět.”