Underwater Light

  • Autor: Maya
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 23
  • Shrnutí: Pro zájemce - český překlad zde: http://www.fanfiction.net/s/7945044/1/Svetlo_pod_vodou; a slovenský tady: http://hp.kizi.sk/modules.php?name=Preklady&new_topic=108
  • Klíčová slova: Drarry

Hodnocení čtenářů:

Nel-ly:
“V originále to má svoje kouzlo a tak jsem u něj ráda zůstala :)”
KalamityJane:
“Při čtení mě to bavilo, bylo to napínavé, i když mě hrozně rozčiloval začátek s turnajem. Celou dobu jsem měla tip na zrádce, ale ukázalo se, že špatný. :-) Což je bod k dobru. Přesto všechno mám pocit, že za dva dny nebudu vědět, o čem to bylo... Ale rozhodně doporučuji.”
Lucie:
“Povídka je skvělá, napětí, city, vtip. Četla jsem i slovenský a český překlad a podle mého názoru je ten slovenský o dost lepší. Na kizi sk jsou i dva prquely k této povídce a taky ještě jiné věci této autorky (Potkaník, Dodatek k epilogu).”
Casiopea:
“Nejsem velký fanda Drarry, ale tahle věc mě naprosto dostala. Ještě pořád mám takový ten pocit, jako kdyby mi někdo v hrudním koši zapnul přímotop. Ano, byly tam pasáže, u kterých jsem nadávala, že zbytečně zdržují. Ale nakonec jsem došla k závěru, že to bylo nedočkavostí a napínavostí příběhu. Jsem nadšená z uvěřitelného a poprvé zcela srozumitelného popisu života a fungování Zmijozelské koleje. Skutečně je to banda bastardů, u kterých nikdy nevíte, na čem jste, ale přesto jsem je nakonec milovala všechny do jednoho. Nemůžu tvrdit, že mě závěrečné odhalení nešokovalo. Něco takového není ve světě HPFF vůbec obvyklé a nejsem si jistá, jestli jsem se s tím vyrovnala. Nicméně mi to vlastně ani nevadí. O ten pocit žhnoucího přímotopu mě to nepřipravilo. Je to děs, mám chuť přečíst si nějaké Drarry. A bohužel jsem zjistila, že stránka, na které visely Mayiny povídky, byla zrušená. :( Nicméně, k tomuhle se určitě budu vracet. // Lucie: Moc díky za tip!!! :)”
zmije:
“Jiné věci od Mayi se mi líbí víc, tohle bylo zbytečně dlouhé a místy skoro nuda. Zatím nejslabší z toho, co jsem od ní četla.”
SinamLlumi:
“Tak nakonec jsem našla ještě jeden odkaz, který není v pdf. :) Jinak všechny povídky od této autorky si v pdf můžete přečíst tady: http://www.scribd.com/doc/69952632/The-Complete-Works-of-Maya Underwater Ligt se nachází na stranách 204-769. S.L.”