Pohled na hvězdy

  • Autor: GMTH
  • Překladatel: sssnake
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: SS/HP
  • Rating: 18 +
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 5
  • Shrnutí: Shrnutí: Mezi Harrym a Snapem vzniká přátelství, nemají však nic společného… Nebo ano?
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Mrmla:
“..”
Lanevra:
“To jsem kdysi četla a mám z toho na paměti pocit naprosté průměrnosti. Musela bych si to ale přečíst znova, což nelze když blog už neexistuje.”
Benny:
“Sentiment, romantika a hádka kvůli Pobertům..to by bylo ok.Jenže po skvělém sexu bych nechtěla slyšet, jak jsem podobná matce.Menší dotaz;proč autoři rádi po válce dělají z Harryho máničku?(hrozná představa)//Odkaz bude snad brzo zprovozněn, jinak na Belldandyních stránkách je odkaz na archiv.”
Akkarra:
“Pravda - škoda toho sentimentu, zatracená škoda. Pátá kapitola tu vůbec nemusela být, stylem k předchozím částem nezapadá. Škoda, škoda...”
Velká_koule_chaosu:
“Začátek povídky se mi opravdu líbil, zajímavě napsán, ovšem konec čtvrté a 5. kapitola to nějak zabili. Potter kňourá jestli mu na něm záleží atd. a to mi do celé povídky vůbec nesedlo. Kdybych nepočítala konec tak dám 4-5*... Takhle dokonce slabej průměr.”
mariaa:
“...”
belldandy:
“Tohle hodnocení už taky dlouho odkládám - Kdybych se pokoušela o vtipný komentář, mohla bych říci, že tato fikce má pět kapitol a jejich pořadí odpovídá i jejich kvalitě. První by (ve škole) dostala jedničku, druhá dvojku... až pátá by propadla s pětkou... Celkově z toho vychází průměrné hodnocení tři. - Je to ovšem asi lehce zjednodušující náhled. A já od chvíle, co jsem ji přečetla, bojuji s pokušením dát ji za čtyři, protože jsem s ní a skleničkou vína strávila velice pěkný večer. :) Ona mě na začátku tak nějak vtáhla a navnadila a pak už mě ta dobrá nálada nepustila. A na rovinu, kdyby to byla česká povídka, tak ji tu čtyřku dám. Je prostě těžké, skoro nemožné, udržet si jeden metr pro české a překladové fikce. Dávám tedy za tři, ale myslím, že potenciál k tomu potěšit své čtenáře tu je.”