Nikdo není ušetřen!

  • Autor: Pecka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy:
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2012-04-09
  • Počet kapitol: 10
  • Shrnutí: Harry není Potter. Lily není mrtvá. Brumbál má více než jedno tajemství. Hermiona více než jednoho hocha. Severusovi pomalu dochází pravda. Pánovi zla trpělivost... a NĚKTERÉ věci je lepší NEVĚDĚT!
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Ebibis:
“...”
kattyV:
“Některé konstrukce a rodinné vazby se mi zdaj až příliš vykonstruované, ale jen, když o tom zpětně přemýšlím. Pecka píše tak přesvědčivě, že v okamžiku, kdy čtu, tak tomu věřím. Jen, kdyby bylo pokračování.”
Nerla:
“(Dočtena 10. kapitola.) Téhle povídce neprospívají dlouhé pauzy mezi díly, pozbývá to pak kompaktnosti (z hlediska čtenáře, který to čte na jeden zátah). Postavy jsou hodně zajímavě nakombinované, dokonce tak, že bych se něco takového asi neodvážila číst od jiného autora než od Pecky, ale jako všude v podobném tématu mi vadí Snapeova povaha. (Zrovna od Pecky jakožto autorky Krev není voda bych čekala víc.) Naopak se mi líbí Harry, který nebloudí příliš dlouho v mlze, jak bývá nešvarem nejen u fanfiction a pohádek, ale i seriózních knih a filmů.”
kripolik:
“...”
sandymathews:
“...”
GwenLoguir:
“Pánečky, toto je sila, akú dokáže splodiť jedine Pecka... Proste... sila! (Ona byť Pánom zlá, Potty nemá šancu :D ) - som po 8. kapitole... Sila...”