Petuney

  • Autor: Candy_Bang
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Petunie, Lily, Peter, Vernon
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 2
  • Shrnutí: Petunia woke up the day after Lily's wedding to a problem...
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

SinamLlumi:
“Lily je opravdu nechutná. Jinak se mi to nelíbilo, což říkám ohromně nerada, protože Tuney patří k mým nejmilejším postavám. Nikdy jsem nepozorovala ani náznak, že by s Vernonem byla nedobrovolně nebo ve skrytu duše prahla po začlenění do kouzelnického světa. Co ovšem musím autorce přiznat: tohle je povídka jako vypadlá z pera JKR – všechno, co je v HP špatně, je tady špatně na třetí. 3 body za... za použití mých oblíbených postav? (P&P) Asi. S.L.”
belldandy:
“Za své volby si nese odpovědnost pravda každý sám. A Petúnie si vybrala cestu celoživotního kompromisu ... Mizerný ženský úděl. /// S.L.: A mně to zas nedá nereagovat:) . Napřed naprosté uznání cizímu vkusu a právu na názor. Nicméně .. já sama jsem sice ráda, když jsou postavy IC, ale OOC mi tak zásadně nevadí pokud má postava aspoň nějaký dodržený charakter a smysl v rámci FF, ve které se nachází. - Víc než OOC mi vadí to, že postavy nemají charakter žádný a to, co udělají v příští chvíli se zdá nahodilé nebo ty postavy prostě vypadají prázdné - mají jméno a pohybují se v příběhu, ale já neumí říct, jaké jsou, jsou nijaké - tak to mě vážně štve. OOC snesu pokud se mi zdá, že má určitou logiku ... což může být sporné. Zkrátka se mi leckterý příběh líbí navzdory tomu, že jsou tam postavy OOC, protože je to zajímavý příběh :)./// Jinak si samozřejmě rovněž myslím, že v kánonu je Patunie s Vernonem dobrovolně.”
Mandragora:
“Neobvyklý pohled na Petunii a její v vztah k lidem ve svém okolí. DOst mrazivé.”