Zašukáme si?

  • Autor: Bernice Russell
  • Překladatel: Sinam Llumi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Snape / Hoochová
  • Rating: 18 +
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Originální název: Fancy a fuck? / Poznámka: Prastará povídka z roku 2002. :) U originálu je docela pěkný (a naprosto nevinný :)) obrázek od Mawkish. Zde: http://members.ozemail.com.au/~brussell/nicetits.htm . POZOR! Zařazení do SLASHe či HETu je v tomto případě sporné! :)
  • Klíčová slova: pwp

Hodnocení čtenářů:

Rulie:
“,,,,”
larkinh:
“Tak tohle bylo dobrý :)”
Adelaine:
“Dobře, já se skvěle bavila, takže hodnotím subjektivně:)”
Sargo:
“Cha cha cha :-D Bavila jsem se královsky. Zaručeně originální nápad a výtečně napsané, s nadhledem a přehledem. Ovšem pokud někdo využívá ff jako erotickou literaturu, dovedu pochopit, že by mohl mít špatné sny. :-D”
kami:
“Túto poviedku vážne nemám rada.”
Mandragora:
“Dlouho jsem neměla odvahu si tuto povídku přečíst, ale nakonec jsem podlehla i já. Je to dost podařené PWP.”
Nerla:
“Tak z tohohle je “vím já? prostě to olízni” - po tom už jsem nějakou dobu pátrala. V paměti se mi tahle povídka udržela, a nejenomže má originální téma, ale je i velice dobře zpracovaná. Umělé mi to nepřišlo ani trochu. Srdcovkou se to nestane, ale přišlo mi to hodně kvalitní.”
Lanevra:
“Tohle je takové zvrhle fascinující.”
Benny:
“Merline, chudák Severus.To musela být při nejmenším dvacetiletá sexuální frustrace, když už se nechal obtáhnout od Hoochové.Zašukáme si?Raději bych si ho ukousla, než aby na mne ONA šáhla.Fuj”
kripolik:
“...”
sandymathews:
“líbilo :)”
SaoKissa:
“Přišlo mi to... já nevím, umělý? Jo, asi jo. Prostě si nedokážu představit lesbickou Hoochovou s gayským Severusem. Je to takové ..grchh skříp škrrt křup. Moc.”
SaraPolanska:
“Původně jsem to nechtěla ani číst, natož pak hodnotit. Slash nečtu, ale tady byl het pár a napsáno slash - to přitáhlo mou velkou zvědavost a já to přečetla. Slash mi nic neříká. Nemám z toho žádné potěšení a možná někdo řekne, že to nedokážu docenit, ale přeci jen ti, co milují slash taky čtou a hodnotí hetero povídky, tak proč by ne já. Trojku dávám hlavně za překlad a vtip, co tam je. Celý příběh byl docela zajímavý, ale stejně, jako někdo nevěří hetu, já nevěřím tomuhle. :-)”
Akkarra:
“Možná je prastará, ale na kvalitě jí to nijak neubírá. :)”
Sectumsempra:
“jeee, netusila jsem, ze je to i prelozeny :) opravdu povedene, misty vtipne”
belldandy:
“Tohle je vážně legrační PWP, poněnadž mám pocit, že více antierotickou sexuální scénu jsem ještě nečetla. Každopádně si zrovna teď neumím vzpomenout. Jak pořád musí řešit, kde tomu druhému něco přebývá nebo chybí :) . Je neuvěřitelné, jak může popis sexuální akce stavět více na psychologii postav víc než leckterý "romantický" příběh. A je tohle prosím pěkně ještě het? :)”