Naruby

  • Autor: Amanuensis
  • Překladatel: Sinam Llumi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Voldemort / HP, SS / HP, LM / HP, DM / HP, RL / HG
  • Rating: NC-17 (Tentokrát to berte vážně!)
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Pro pořádek název originálu:"And Just Plain Wrong ". // Shrnutí: Voldemort zvítězil a z Bradavic se stalo hřiště zvrácených Smrtijedů / Varování: AU, sex, sprostá slova, chan (zneužívání nezletilých), násilí, non-con, zvrácené praktiky (znásilňování předměty, bičování, dvojitá penetrace...), temné, ponižování, bití, rozmanité umravňovací metody, hrozí možnost soucitu se Zlatým triem ;). Byli jste varováni!
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

FemmeFragile:
“Rozečteno”
DenDella:
“Podle ohlasů jsem čekala opravdu temnou povídku o utrpení plnou filosofických úvah, ze kterých budu po zbytek dne v depresi. Dostala jsem místo toho odvážné a kvalitní porno, od kterého jsem nemohla odtrhnout oči. Z děje tam toho tolik nebylo, měla bych spoustu doplňujících otázek a trochu mě mrzí, že se to točilo jenom kolem Harryho...ale to vše musím přehlédnout, protože tohle byla prostě síla.”
keri:
“,,,”
jesssnape:
“...”
Ostravanka:
“q”
Usmevava_Barush:
“..”
Trinyx01:
“brr”
Sinestezia:
“...”
Benny:
“Varování mě navnadilo a má uchylná dušička jásala.Ale tady platí:V nejlepším se má přestat.Bavila jsem se tak do půlky trestu od pana ředitele.A Voldemort už byl moc(a ani Severus to nezachranil)Přesto zasloužená 4.”
Sargo:
“Tohle dočítat nebudu, neb jsem křehká a jemná dívka a ještě by se mi místo o růžových motýlcích na rozkvetlé louce mohlo zdát něco ošklivoučkého.”
Adelaine:
“No, věřím, že varování je namístě. Neuvěřitelné množství násilí, ale přesto o tom povídka není. Mně osobně v povídce velmi chyběl vývoj postav, autorka je náhle rovnou postavila do podřízené, poddajné pozice, kterou si zrovna u Harryho nedokážu představit. Je to dobře napsané, to tomu nepopírám, je to zajímavě zpracované téma o ztraceném zbytku naděje, přesto mi tam chyběl příběh, který by mi jejich pocity přiblížil. Já to autorce prostě nevěřila. 3-4”
Lanevra:
“Povídka je bezesporu sadistická, líbí se mi, dobře přeložená i napsaná, ale že bych k ní já potřebovala tolik varování? To bych ani neřekla. Konec konců krev tam vlastně ani pořádně netekla a nikdo explicitně neumřel. PS: Mimochodem od pasu dolů to se mnou nic neudělalo, spíš jsem oceňovala nápaditost autorky.”
Slythoryn:
“Byla jsem varonána. Nebrala jsem to příliš vážně. Draze jsem za to zaplatila. Četla jsem už sice pár temných povídek, ale s tímhle se to nedá porovnávat. Nebudu říkat, že se mi to líbilo. Ale když věci nejsou krásné, neznamená to nutně, že nejsou kvalitní.”
kripolik:
“...”
Nade:
“§§§”
Akkarra:
“Aneb jak vypadaly pohádky, než jim byl kvůli čistotě dětských dušiček připsán šťastný konec...”
Crystal:
“Doprčič, proč já čtu také úchlárny? A před spaním k tomu...”
Sectumsempra:
“k precteni”
ZJTrane:
“Mrazivé, temné. Ešte teraz citím pachuť krvi a bolesti a to som ju čítala už dávnejšie. Už to, že prekladala Sinam je zárukou kvality.”
belldandy:
“Tohle si prostě musíte přečíst, aby jste věděli, jak vypadá opravdu temná povídka, ale za vaše špatné sny odmítám nést odpovědnost. :) - Jako pokračování vzniklo ještě Damage Control od Juxian Tang (případný překladatel má u mě pusu :). Je to SS/HP love story a HappyEnd k Naruby) a Diamantem od Eodrakken (PP/RW, přeloženo S.L. )// Božínku a já neúspěšně hledala ruský překlad (existuje, ale nezobrazuje se mi azbuka), když to tu zatím bylo česky. Já z té blbosti už asi nevyrostu! // PS: Pro případ, že snesete ruštinu :) dva klipy, které vznikly v rámci ruského fandomu inspirované touto sérií: http://www.youtube.com/watch?v=U1KgdfQZ024, http://www.youtube.com/watch?v=t3R5eHXBHiY . Netvrdím, že jsou až tak super ale já jak si něco oblíbím ... tak ztrácím vkus :) .”